mookie Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 Sposób na pokrycie modelu gęstą cieczą, śniegiem, mazią przy użyciu obiektów Meta. Mam nadzieję, że komuś się przyda!
dac77 Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 Też kiedyś tego próbowałem, ale przy naprawdę dużej ulości tych meta komputer strasznie się tnie (u mnie) więc taka edycja w particlach trochę czasu zajmuje. Dobre do pokrywania meshy a żadkiej lub nieregularnej siatce. Inaczej bardziej praktyczne jest skopiowanie mesha, wykasowanie części vertexów i zrobienie dupliverts na meta. Dla hardkorów realizmu jednak pozostaje na razie tylko symulacja lepkiej cieczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się