Skocz do zawartości

BLENDER - Pokrywanie modeli śniegiem/szlemem/cieczą


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Też kiedyś tego próbowałem, ale przy naprawdę dużej ulości tych meta komputer strasznie się tnie (u mnie) więc taka edycja w particlach trochę czasu zajmuje. Dobre do pokrywania meshy a żadkiej lub nieregularnej siatce. Inaczej bardziej praktyczne jest skopiowanie mesha, wykasowanie części vertexów i zrobienie dupliverts na meta. Dla hardkorów realizmu jednak pozostaje na razie tylko symulacja lepkiej cieczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności