Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Sposób na pokrycie modelu gęstą cieczą, śniegiem, mazią przy użyciu obiektów Meta. Mam nadzieję, że komuś się przyda!

 

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

Też kiedyś tego próbowałem, ale przy naprawdę dużej ulości tych meta komputer strasznie się tnie (u mnie) więc taka edycja w particlach trochę czasu zajmuje. Dobre do pokrywania meshy a żadkiej lub nieregularnej siatce. Inaczej bardziej praktyczne jest skopiowanie mesha, wykasowanie części vertexów i zrobienie dupliverts na meta. Dla hardkorów realizmu jednak pozostaje na razie tylko symulacja lepkiej cieczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności