Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

hej, mam problem z wygięciem obiektu do danego kształtu, informacji szukałem sporo czasu ale nie mogę znaleźć dobrych odpowiedzi.

 

no a chodzi o to czy mogę wygiąć jeden obiekt do kształtu drugiego na rysunku widać o co mi chodzi. tak jak opcja bend działa tylko na 2 końce i wygina po jednej osi to ja chce stworzyć bend na kształt kuli żeby wszystkie boki obiektu 1 tak samo się zagięły w swoje strony, żeby stworzyć taką ala czapeczke dla tej kuli ^^

 

no i oto moje pytanie czy muszę zrobić to ręcznie po vertexach czy jest opcja wygięcia tego jakąś inną funkcją? czy może muszę stworzyć ten obiekt w inny sposób i zrobić extrude na już wcześniej przygotowanym wygięciu?

 

z góry dzięki za odpowiedzi

 

pytanie.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 713
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zobacze co się da zrobić z fdd ale 2 bendy napewno nie zadziałają bo jakby to był krzyż i miał końce równe na osiach to tak ale ja mam 6 końców i efekt jest taki że jak północny i południowy koniec się wygnie to boczne się poprostu "rozwalają" i tracą kształt

 

ale może fdd da rade

dzieki za info

Napisano

W Compound objects (tam gdzie boolean) masz też coś takiego jak Conform. Rzuć gwiazdce gęstszą siatkę, na przykłąd przez subdivide, daj tą opcję, i podaj kulę jako obiekt wrap-to.

 

Sz.

Napisano

Conform nie zadziała.

1) Obiekt "doginany" jest większy od celu w rzucie w którym chcemy "doginać"

2) Conform nie trzyma struktury obiektu doginanego dociągając wszystkie vertexy do celu i spłaszczając obiekt. Dlatego działa najlepiej z płaskimi, jednostronnymi powierzchniami.

Napisano

dzieki za wszystkie odpowiedzi ale obmyslilem ze chyba bedzie lepiej jak zrobie kule, obetne ja na pol, druga kula mniejsza zrobie boolean i wyzlobie tamta a potem znowu juz w uformowalen kuli wytne booleanem boki ;]

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.