bratkuzynababki Napisano 13 Sierpień 2010 Napisano 13 Sierpień 2010 Dzien dobry, posiadlem 3ds max 2010... od trzech dni. Zaczolem robic tutoriale i: - facet w tutorialu modeluje kuchnie i uzywa FLIP NORMALS do pracy w srodku pudelka, co to pudelko jest sciany, podloga itd. Gosc pracuje w 2009 MAX - ja robie to samo w 2010 i jest niby dobrze.. ale jak chce cos wstawic do tego pudelka to nie widze. Czy np wymodelowalem fotel i wstawiam do srodka pudelka i nie widze tego fotela, sicany nie sa przezroczyste tak jak to by sie wydawalo... bardzo prosze o jakas pomoc bo to napewno banalna sprawa... :)
Lucek Napisano 13 Sierpień 2010 Napisano 13 Sierpień 2010 Zaznacz see-through w object properties i zfreezuj kiedy już wymodelujesz. Nie będą przeszkadzać ci w robocie.
bratkuzynababki Napisano 13 Sierpień 2010 Autor Napisano 13 Sierpień 2010 nie dziala kurcze, zielone pudlo robi sie cale czarne.... gosc na tutorialu robi to tak ze sobie pracuje w srodku tego pudelka i widzie co robi przez te sciany. Moge sobie to zamrozic jasne... ale chcialbym sie nauczyc tak jak on najpierew :)
bratkuzynababki Napisano 13 Sierpień 2010 Autor Napisano 13 Sierpień 2010 nie lepiej backface culling włączyć? a gdzie to wlaczyc? :)
bratkuzynababki Napisano 13 Sierpień 2010 Autor Napisano 13 Sierpień 2010 w deche, dalem rade dzieki za pomocne mysli
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się