Napisano 13 Sierpień 201014 l Dzien dobry, posiadlem 3ds max 2010... od trzech dni. Zaczolem robic tutoriale i: - facet w tutorialu modeluje kuchnie i uzywa FLIP NORMALS do pracy w srodku pudelka, co to pudelko jest sciany, podloga itd. Gosc pracuje w 2009 MAX - ja robie to samo w 2010 i jest niby dobrze.. ale jak chce cos wstawic do tego pudelka to nie widze. Czy np wymodelowalem fotel i wstawiam do srodka pudelka i nie widze tego fotela, sicany nie sa przezroczyste tak jak to by sie wydawalo... bardzo prosze o jakas pomoc bo to napewno banalna sprawa... :)
Napisano 13 Sierpień 201014 l Zaznacz see-through w object properties i zfreezuj kiedy już wymodelujesz. Nie będą przeszkadzać ci w robocie.
Napisano 13 Sierpień 201014 l Autor nie dziala kurcze, zielone pudlo robi sie cale czarne.... gosc na tutorialu robi to tak ze sobie pracuje w srodku tego pudelka i widzie co robi przez te sciany. Moge sobie to zamrozic jasne... ale chcialbym sie nauczyc tak jak on najpierew :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto