Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej, mam do Was ogromną prośbę o pomoc. Mianowicie nie wiem jak rozwiązać jeden motyw.

 

Załóżmy ze przedstawiony rysunek to max'owy PLANE. Chcialby zdobyc jakas poradę jak zrobić aby nałożyc na niego 2 różne od siebie materialy + napis nachodzacy na oba materiały, tak jak jest to przedstawione na rysunku.

 

http://img686.imageshack.us/i/beznazwy1kopiary.jpg/

 

Wpadłem na pomysl z multimateriałem, nadać ID 1-zolty, 2-czerwony no i nalozyc, ale jak wkomponowac w to napis jeszcze? Dodam ze kolor zolty i czerwony sa przystajacymi do siebie lecz osobnymi po czesci skomplikowanymi elementami.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

no wlasnie tak to umiem, podobnie bylo w tutku o flakonie perfum...

 

 

a mi chodzi o to, ze jeden napis ma wchodzic na 2 elementy, rodzielone o roznych kolorach, przy czym napis ma miec ciaglosc...

Napisano

no to zrób 3 obiekty. skoro mają być rozdzielone i każdemu przypisz materiał.

 

druga opcja. multi sub object z alpha mapami. ale szczerze nie wiem po co

Napisano

nie rozumiesz...

 

obiekty sa rozdzielone, maja osobne materialy czerwony i zolty, i mam napis, ktory ma przechodzic przez te dwa materialy nie tracac swojej ciaglosci...

Napisano (edytowane)

to nie jest takie proste, za moment pokaze wam o co chodzi dokladnie...

 

 

chodzi o taki motyw:

http://img708.imageshack.us/f/nowyobrazmapabitowaux.png/

 

zakladajac ze drzwi sa zolte a reszta czerwona... jak widac z napisem i jego rozdzieleniem kiepsko troche...

 

 

 

a mialem nie pokazywac tego przed skonczeniem... :/

 

 

 

EDIT: dobra mam dziala! dzieki za zainteresowanie :*

Edytowane przez k_gabra
Napisano

Zrób osobny kanał mapowania po prostu. Podejrzewam, iż osobne mapowanie jako obiekt ma zarówno karoseria, jak i drzwi. Toteż gdy skończysz już model, przepuść go przez Z-brusha lub Mudboxa, choć o ile wiem, to i w nowym maxie ta opcja tez już jest, nałóż samą teksturę metodą projekcji, po czym zapisz ją jako mapę zarówno dla drzwi, jak i reszty karoserii.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności