mietafix Napisano 21 Sierpień 2010 Share Napisano 21 Sierpień 2010 hej. Która z siatek będzie najbardziej optymalna do meshsmootha? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halset Napisano 21 Sierpień 2010 Share Napisano 21 Sierpień 2010 Co to za jakieś cuda na kiju? Tylko 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mietafix Napisano 21 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 21 Sierpień 2010 tak się zastanawiam jak tutaj zmniejszyć ogólną liczbę poly po ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 22 Sierpień 2010 Share Napisano 22 Sierpień 2010 2 :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajrus Napisano 23 Sierpień 2010 Share Napisano 23 Sierpień 2010 jak wyżej 2 ponieważ mesh po trójkątach ma odlot i nie wie jak sie zachować xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 23 Sierpień 2010 Share Napisano 23 Sierpień 2010 liczbe poly mozesz zmniejszyc zaraz po collapse. Wtedy tam gdzie jest plasko sobie usuniesz niepotrzebne edge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mietafix Napisano 24 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 24 Sierpień 2010 collapse? co to takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 24 Sierpień 2010 Share Napisano 24 Sierpień 2010 Collapse działa na zasadzie złączenia zaznaczonych wertexów, polygonów w jeden. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mietafix Napisano 24 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 24 Sierpień 2010 to chyba była opcja jakiegoś pluginu z tego co pamiętam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi