mietafix Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 hej. Która z siatek będzie najbardziej optymalna do meshsmootha?
mietafix Napisano 21 Sierpień 2010 Autor Napisano 21 Sierpień 2010 tak się zastanawiam jak tutaj zmniejszyć ogólną liczbę poly po ms
sajrus Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 jak wyżej 2 ponieważ mesh po trójkątach ma odlot i nie wie jak sie zachować xD
JohnZi Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 liczbe poly mozesz zmniejszyc zaraz po collapse. Wtedy tam gdzie jest plasko sobie usuniesz niepotrzebne edge
indian Napisano 24 Sierpień 2010 Napisano 24 Sierpień 2010 Collapse działa na zasadzie złączenia zaznaczonych wertexów, polygonów w jeden.
mietafix Napisano 24 Sierpień 2010 Autor Napisano 24 Sierpień 2010 to chyba była opcja jakiegoś pluginu z tego co pamiętam?
Rekomendowane odpowiedzi