blachu Napisano 23 Sierpień 2010 Share Napisano 23 Sierpień 2010 mam pokopiowane kule ok 1000, lecz uzylem opcji Copy zamiast Reference i chcialbym teraz zmniejszyc ilosc faceów tych kul, ale nie chce robic tego pojedynczo (bo to zajmie wieki), opcja Optimize tez nie wchodzi w gre bo max sie wiesza. Prosze o jakas pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 23 Sierpień 2010 Share Napisano 23 Sierpień 2010 No to nabroiłeś.Jak w sofcie modelowanie jest na node'ach to chyba coś jeszcze można poradzić. Ale po opisie sądzę że 3ds max i chyba czapa niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gosc Napisano 23 Sierpień 2010 Share Napisano 23 Sierpień 2010 taka pokretna metoda, ale zadziala: 1) zrob sobie kopie jednej z kul 2) zaznacz wszystkie kule, zrob na nich Collapse (zakladka Tools) tak aby tworzyly jeden obiekt (single mesh) 3) wejdz w tryb edycji tegoz mesha, zaznacz wszystkie wierzcholki, zrob na nich weld (odpal sobie z okienkiem wpisywania wartosci) tak aby z kazdej kuli zostal tylko 1 wierzcholek 4) uprzednio skopiowana kule uzyj w obiekcie Scatter, jako planting surface uzyj chmury wierzcholkow ktora zostala z wszystkich kul, wybierz opcje "Every vertex" voila! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 23 Sierpień 2010 Share Napisano 23 Sierpień 2010 spryciula;) rep;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 23 Sierpień 2010 Share Napisano 23 Sierpień 2010 Heh ale wymyślił:) rep++ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gosc Napisano 23 Sierpień 2010 Share Napisano 23 Sierpień 2010 oczywiscie zapomnialem napisac oczywistosci.... czyli zeby w scatter object nie uzywac trybu "copy" bo wtedy dostajemy to samo co na poczatku :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blachu Napisano 24 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 24 Sierpień 2010 problem juz rozwiazany inaczej ale dzieki za pomoc :) ja uzylem copy and align :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 25 Sierpień 2010 Share Napisano 25 Sierpień 2010 ja mam inna metode i stosuje ja na co dzien. Mamy 1000 takich samych objektow. 1. tools> Rename objects. zmianiasz nazwe wszytkich kul na taka sama 2. Otwierasz nowy plik tworzysz kule jaka potrzebujesz, nazywasz ja tak samo jak tych 1000 3. Wracasz do pliku 1000 kul i Import>replace 4. cieszysz sie z uzyskanego efektu. nowe kule sa instancjami: ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Korbol Napisano 25 Sierpień 2010 Share Napisano 25 Sierpień 2010 Aaaah KoMic to też sprytne.. n1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hagen Napisano 25 Sierpień 2010 Share Napisano 25 Sierpień 2010 Hmm dobre:) a takie wskazówki zawsze się przydadzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi