WarFan Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Chciałbym wymodelować taką "dziurę" w modelu : Próbowałem pociąć model funkcją cut, a potem wtłoczyć środek: Jednak Jednak efekt działania ms po tej operacji nieco mnie zawiódł: Kompletnie chrzani siatkę, o renderze nie wspomnę. Znacie jakieś dobre techniki modelowania takich dziur?
Lukasz_D Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 dzis widzialem podobny temat w ktorym ktos podal linka do 90 minutowego tutoriala (jesli sie nie myle to na max3d.pl) - mysle ze ci sie przyda !
Kubajaniak Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Trójkąty są bleee ;) Ja bym zrobił tak: zaznacz poligon gdzie ma być dziura->inset małą wartość->extrude małą wartość->extrude na tyle ile ma być dziura->extrude małą wartość->inset małą wartość. To jak bardzo maja być zaokrąglone rogi możesz regulować dodatkowymi krawędziami (czerwone na screenie). Im bliżej będą krawędzi tym rogi będą mniej okrągłe. A tu po MSx2 Pozdrawiam 1
Rekomendowane odpowiedzi