Skocz do zawartości

zriggowana postać z maxa do cinemy


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam pytanie czy istnieje możliwość zaimportowania w cinemie 4D zriggowanego modelu z maxa z texturą wykonaną w photoshopie.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Spróbuj przez format fbx. Obsługuje oprócz geometrii UV mapy, selekcje materiałów i kości oraz animację wypieczoną do kluczy. Ale pewnie kontrolery riggu, constrainy itp. nie da rady.

Napisano

Witam,

 

Nie znam się na Cinema 4D ale kiedyś męczyłem się z eksportem/importem animacji (model +tekstura + kości) z maxa do Questa 3D. Może i w tym przypadku da się coś wykombinować przez *.dae (OPEN COLLADA, zwykła collada nie dawała rady).

 

 

 

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności