kajstek Napisano 26 Sierpień 2010 Napisano 26 Sierpień 2010 (edytowane) Witam, Wreszcie się zmobilizowałem i postanowiłem zrobić jeden model od początku do końca wraz z renderami(może się uda :P). Wybór padł na markera SP1 którego powoli dłubie. soft: 3ds max Oto ile zrobiłem do tej pory: Edytowane 9 Wrzesień 2010 przez kajstek
wueres Napisano 26 Sierpień 2010 Napisano 26 Sierpień 2010 (edytowane) jak dla mnie model bez zastrzeżeń :) Jeszcze materiały i reszta i będzie cacy :) A mógłbyś wrzucić siatkę z editable poly bez modyfikatora MeshSmooth ? Edytowane 26 Sierpień 2010 przez wueres
cortes Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 szkoda tylko ze 2 elementy nie sa zrobione pod ms :) najs
kajstek Napisano 27 Sierpień 2010 Autor Napisano 27 Sierpień 2010 Dodaje tylną klapkę z logo oraz wgłębienia na rączce, a co do 2 elementów bez ms to one jeszcze nie są skończone :P w późniejszym czasie popracuje nad tym.
cortes Napisano 27 Sierpień 2010 Napisano 27 Sierpień 2010 z tyłu w górnej części rączki jest mały bug, na renderze takie wygięcie z czarnym czymś. i jeszcze jedna sprawa, chyba pod ta z przodu rączką to coś jest też jakoś krzywo, przynajmniej dziwnie wygląda, bo cały model jest naprawde oka tylko ten element az boli :)
m-peter Napisano 28 Sierpień 2010 Napisano 28 Sierpień 2010 Za wybor markera masz wielkiego plusa :D Tylko daj mu jakas sensowna lufe ;)
kajstek Napisano 30 Sierpień 2010 Autor Napisano 30 Sierpień 2010 Dorobiłem feed'a do którego mocuje się loadaer, pod lufą jest zaślepka na latarke, szyny boczne mają już ms :P , oraz jest już gumowa nakładka na rączkę. Teraz brakuje juz tylko dopracować małą szyne od spodu markera oraz zrobić wężyk pomięcy dwiema rączkami. #cortes odnośnie tego pod przednią rączką to chyba będę musiał to zrobić jeszcze raz bo od początku mi się to nie podobało i faktycznie wygląda to kiepsko
kajstek Napisano 9 Wrzesień 2010 Autor Napisano 9 Wrzesień 2010 Oto Rendery z gotowymi materiałami. Na renderowaniu się zbytnio nie znam bo zazwyczaj podczas modelowania nigdy nie docierałem do tego momentu. Więc żeby mieć jakieś podłożę ustawienia vray'a zrobiłem z jakiegoś tutka a następnie na tyle ile wiedziałem co od czego trochę to z tuningowałem i na koniec lekki PS.
Pony Napisano 9 Wrzesień 2010 Napisano 9 Wrzesień 2010 Pierwszy render, gdyby nie ten szum to full fotoreal ;) nie przypatrywałem sie oryginałowi więc nie mogę się wypowiedzieć co do wierności modelu ale świetnie wygląda.
wueres Napisano 9 Wrzesień 2010 Napisano 9 Wrzesień 2010 no ładnie to wygląda ładnie :) Jakiego materiału użyłeś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się