Jump to content

kajstek

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

kajstek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Kurcze tak się zamotałem że musiałem wszystko ustawiać od nowa bo nie umiałem tego naprostować i wyszło mi tak nie wiem teraz czy tak wystarczy czy to za ciemne.
  2. W kamerze wyzerowałem shift i ustawiłem Reinhard i w nim ustawiłem burn value na 0,06 a multipliter zostwiłem na 1. Halogeny zrobiłem mniej wiecej jak w tym tutku http://www.evermotion.org/tutorials/show/7823/3dsmax-ies-light-in-vray świecą dość fajnie tylko pomimo że wybrałem "Halogen (Cool)" w pomieszczeniu robi się chyba za pomarańczowo chociaż może tak powinno to wyglądać :) bo im dłużej na to patrzę to tym mniej wiem jak to powinno wyglądać :>
  3. Ok :) Podniosłem kamerę na wysokość 170cm. Wywaliłem światło z sufitu, za to wzmocniłem światło które świeci przez okno na koniec uruchomiłem halogeny w syficie użyłem do tego Free Light oraz wsadziłem VrayLight (type: sphere) do lampek przy lustrze nad umywalką. Wiem że są plamy na ścianach ale myślę że jest to tylko kwestia ustawienia wyższych parametrów Indirect illumination, w finalnym renderze chyba nie będzie ich :)
  4. Witam wszystkich. Postanowiłem że zrobię moją pierwszą wizualizacje, padło na łazienkę. Chcąc upiec dwie pieczenie na jednym ogniu postanowiłem wymodelować łazienkę w moim domu, oczywiście tak jak by wyglądał już po remoncie :P . Dlatego wymiary pomieszczenia i ułożenie pewnych przedmiotów miałem ściśle ograniczone. Modelowanie jest dla mnie jak na razie najłatwiejszą umiejętnością , a teraz zatrzymałem się na etapie ustawiania oświetlenia i rendera. Ustawiając to oświetlenie zebrałem kilka tutoriali do kupy, a następnie jeszcze sam coś poustawiałem i wyszło co wyszło :)Chciałbym się dowiedzieć waszej opinii czy dobrze się za to zabrałem, czy takie rozmieszczę nie świateł ma sens i teraz pozostaje tylko dopracować ich moc świecenia (sorry za mało profesjonalne słownictwo), czy to kwestia ustawienia kamery. Wiem że takie ustawienie świateł głownie polega na ustawianie metodą prób i błędów, ale zazwyczaj w innych "projektach" jak brałem się za próby ustawiania to próbowałem tak długo bez żadnego efektu kończąc w martwym punkcie :(Oto moje wstępne rendery bez materiałów:A tu są moje ustawienia:Światło nr 4 to takie małe które jest w tym pokoju obok i wpada przez małe okienko w drzwiach.
  5. Oto Rendery z gotowymi materiałami. Na renderowaniu się zbytnio nie znam bo zazwyczaj podczas modelowania nigdy nie docierałem do tego momentu. Więc żeby mieć jakieś podłożę ustawienia vray'a zrobiłem z jakiegoś tutka a następnie na tyle ile wiedziałem co od czego trochę to z tuningowałem i na koniec lekki PS.
  6. Dorobiłem feed'a do którego mocuje się loadaer, pod lufą jest zaślepka na latarke, szyny boczne mają już ms :P , oraz jest już gumowa nakładka na rączkę. Teraz brakuje juz tylko dopracować małą szyne od spodu markera oraz zrobić wężyk pomięcy dwiema rączkami. #cortes odnośnie tego pod przednią rączką to chyba będę musiał to zrobić jeszcze raz bo od początku mi się to nie podobało i faktycznie wygląda to kiepsko
  7. Dodaje tylną klapkę z logo oraz wgłębienia na rączce, a co do 2 elementów bez ms to one jeszcze nie są skończone :P w późniejszym czasie popracuje nad tym.
  8. Witam, Wreszcie się zmobilizowałem i postanowiłem zrobić jeden model od początku do końca wraz z renderami(może się uda :P). Wybór padł na markera SP1 którego powoli dłubie. soft: 3ds max Oto ile zrobiłem do tej pory:
  9. Oto jeden z moich pierwszych większych modeli jaki wykonałem w 3ds (render w mentalu).
  10. Witam serdecznie. Mam taki problem bo będę robić prace dyplomową w 3ds max 6 (gdyż taką wersję udostępniła mi uczelni, i tylko w takiej wersji mogę oddać pracę) a na moim laptopie jest Vista 64 bity. Z tego co podejrzewam ta wersja max nie jest kompatybilna z 64 bitami. Chciał bym się dowiedzieć czy jest może jakiś path albo cusik co by mogło pomóc. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy