Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

Wreszcie się zmobilizowałem i postanowiłem zrobić jeden model od początku do końca wraz z renderami(może się uda :P). Wybór padł na markera SP1 którego powoli dłubie.

 

soft: 3ds max

 

Oto ile zrobiłem do tej pory:

35604585.jpg

 

25440075.jpg

 

13693066.jpg

 

57556245.jpg

 

68831414.jpg

 

18083920.jpg

Edytowane przez kajstek
  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

jak dla mnie model bez zastrzeżeń :) Jeszcze materiały i reszta i będzie cacy :) A mógłbyś wrzucić siatkę z editable poly bez modyfikatora MeshSmooth ?

Edytowane przez wueres
Napisano

Dodaje tylną klapkę z logo oraz wgłębienia na rączce, a co do 2 elementów bez ms to one jeszcze nie są skończone :P w późniejszym czasie popracuje nad tym.

 

43165111.jpg

 

34155746.jpg

Napisano

z tyłu w górnej części rączki jest mały bug, na renderze takie wygięcie z czarnym czymś.

 

i jeszcze jedna sprawa, chyba pod ta z przodu rączką to coś jest też jakoś krzywo, przynajmniej dziwnie wygląda, bo cały model jest naprawde oka tylko ten element az boli :)

Napisano

Dorobiłem feed'a do którego mocuje się loadaer, pod lufą jest zaślepka na latarke, szyny boczne mają już ms :P , oraz jest już gumowa nakładka na rączkę. Teraz brakuje juz tylko dopracować małą szyne od spodu markera oraz zrobić wężyk pomięcy dwiema rączkami.

 

#cortes odnośnie tego pod przednią rączką to chyba będę musiał to zrobić jeszcze raz bo od początku mi się to nie podobało i faktycznie wygląda to kiepsko

74171998.jpg

 

13079980.jpg

 

51299594.jpg

 

13575416.jpg

Napisano

Oto Rendery z gotowymi materiałami. Na renderowaniu się zbytnio nie znam bo zazwyczaj podczas modelowania nigdy nie docierałem do tego momentu. Więc żeby mieć jakieś podłożę ustawienia vray'a zrobiłem z jakiegoś tutka a następnie na tyle ile wiedziałem co od czego trochę to z tuningowałem i na koniec lekki PS.

 

18copy2.jpg

 

20copyz.jpg

Napisano

Pierwszy render, gdyby nie ten szum to full fotoreal ;) nie przypatrywałem sie oryginałowi więc nie mogę się wypowiedzieć co do wierności modelu ale świetnie wygląda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności