Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cześć,

 

może będziecie w stanie pomóc mi ogarnąć pewne ficzersy.

 

1. Czy można edytować mesh po dokonaniu skina.

W maxie wyłącza się po prostu operator na stosie i można przesuwać wierzchołki do woli.

Maya tworzy polyTweak i dzieją się różne rzeczy. Da się przejść jakoś do historii i edytować bazę?

 

2. Czy jest skrót przesuwający timeline na koniec? Odpowiednik shift+alt+v

 

3. Jak kopiować klucze w Grafie?

Po zaznaczeniu kluczy w grafie i skopiowaniu (ctrl+c), przesunięciu osi czasu i wklejeniu (ctrl+v) tworzony jest klucz z wartością aktualnej interpolacji.

 

4. Jak można uzyskać efekt wygaszania podobny do tego z maxa, gdzie ustawiam sferę w której intensywność światła od środka do brzegu kuli dąży od 1 do 0? Z tego co widzę można ustawić wygaszanie liniowe/kwadratowe/..., jednak przez to trzeba podkręcić intensywność światła do paru tysięcy.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 889
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. Ciężka sprawa. Ja to robię tak:

a: Skin>Detache Skin opcje ustawiasz KeepHistory, po edycji mesha znowu skinujesz i masz zachowane wagi

b: dodaje Blendshape na dole historii i w nim edytuje poprawki:)

 

2. raczej nie ma - trzeba napisać komendę w melu i podpiąć do hotKeya

 

3. Musisz ustawić sposób kopiowania, w GraphEditorze Edit>Paste opcje tam sobie włączasz help image i mieszasz opcjami aż pokarze to co chcesz :) za pierwszym razem musisz zatwierdzić zmiany

 

4. Nod nazywa sie samplerInfo, ma wiele ciekawych zastosowań. Poczytaj w helpie.

 

Witaj w Maya :D

Napisano

No edycja meshy po skinningu to pięta Achillesa Maya jest niestety (najczęściej przytaczanym argumentem miłośników XSI jest "a jakbym postanowił że postać ma mieć ogon").

 

Rozwijając temat z sampler info podpinasz "facing ratio" pod parametr v (albo u, nie pamiętam) rampy i to do koloru albo do czego masz ochotę :)

Napisano
  • Autor

Super dzięki wielkie :) Co do blend shape to w jakim edytorze dodać node i jak to podpiąć?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.