NavarioN Napisano 29 Sierpień 2010 Share Napisano 29 Sierpień 2010 Cześć, bawię się od kilku dni w modelowanie low-poly i robię drzwi, jednak potrzebuję aby na jednym brushu było kilka tekstur (każda na innej ścianie). Jak mogę nałożyć teksturę tylko na jeden polygon? Z góry dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 29 Sierpień 2010 Share Napisano 29 Sierpień 2010 przypisz mu osobny materialID i przypisz mu muli/sub object materiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wray Napisano 29 Sierpień 2010 Share Napisano 29 Sierpień 2010 Jeśli to nie wystarczy na forum jest całkiem skuteczna wyszukiwarka. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=69962 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 29 Sierpień 2010 Share Napisano 29 Sierpień 2010 wystarczy zrzucic material na selekcje scianek. max sam stworzy multimatiriala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
droper Napisano 30 Sierpień 2010 Share Napisano 30 Sierpień 2010 Możnaby tez zaznaczyc polygon i zrobić z niego osobny obiekt używając funkcji detach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi