NavarioN Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 Cześć, bawię się od kilku dni w modelowanie low-poly i robię drzwi, jednak potrzebuję aby na jednym brushu było kilka tekstur (każda na innej ścianie). Jak mogę nałożyć teksturę tylko na jeden polygon? Z góry dzięki :)
Lucek Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 przypisz mu osobny materialID i przypisz mu muli/sub object materiał.
Wray Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 Jeśli to nie wystarczy na forum jest całkiem skuteczna wyszukiwarka. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=69962
KoMic Napisano 29 Sierpień 2010 Napisano 29 Sierpień 2010 wystarczy zrzucic material na selekcje scianek. max sam stworzy multimatiriala
droper Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 Możnaby tez zaznaczyc polygon i zrobić z niego osobny obiekt używając funkcji detach
Rekomendowane odpowiedzi