Gość jeff Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 Witam, Chciałbym się Szanownych Grafików zapytać o sposób zrobienia takiego projektu. Chcę przenieść do OpenGLa dane (informacje o wierzchołkach) reprezentujące ruch postaci. Ruch ten "zcapturowałem" z siebie przez pomiar położenia 15 punktów ciała zbierany 8 razy na sekundę. Chciałbym aby według tych kluczowych punktów wyrysowała mi się najpierw postać a potem dane o położeniu wszystkich wierzchołków zostały zapisane do pliku w formacie collady lub rawa. Oczywiście chciałbym aby to się zrobiło automatycznie czyli dane były sekwencyjnie czytane, nowa klatka obliczana i dane o wierzchołkach zapisywane. Jak to zrobić? Jakich programów do tego można użyć?
Lucek Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 Skoro znasz cały algorytm to może napisz cos takiego:) MIałem kiedyś taką książkę "OpenGL programowanie gier" i tam było opisane jak zrobić coś takiego. Wyłączając capture oczywiście.
Gość jeff Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 Dzięki za odpowiedź. Chodzi o to że np. taki 3d canvas potrafi sobie policzyć wszystkie wierzchołki nogi kiedy dźwignę stopę. nie chcę mi się więc siedzieć i pisać algorytmów. poszukam tej książki, i poczytam o 3d canvas pro, nie jest zbyt drogi a ma jakieś możliwości skryptowe. pozdrawiam
dac77 Napisano 30 Sierpień 2010 Napisano 30 Sierpień 2010 Tylko 3d canvas to potrafi? Prawie każdy 3d to potrafi - kości, szkielet. Problem jest po pierwsze z połączeniem tego capture z systemem animacji w programie 3d i eksport tego do animacji w OpenGL - jak rozumiem jakiejś gierki jeszcze nie napisanej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się