Vicious Napisano 31 Sierpień 2010 Napisano 31 Sierpień 2010 Witam, mam taki problem, że jak próbuję zapisać polypaint do pliku i otwieram to w photoshopie to jakieś takie pomajtane to wychodzi: Z displacement mam tak samo, tak jakby podzielone było na kwadraty :/
Lucek Napisano 1 Wrzesień 2010 Napisano 1 Wrzesień 2010 Miałem to samo. Wypalasz na najwyższym subdiv czy niżej? Wrzuć 1lvl do maxa zaznacz wszystkie uvki i daj weld z wartością 0,0. Czyżbyś używał xrayunwrap?:D Roadkill takich jaj nie robi.
KLICEK Napisano 1 Wrzesień 2010 Napisano 1 Wrzesień 2010 jest po prostu zwalone uv, sprobuj przekopiowac uv z wczesniejszego modelu, ale zrob od nowa uv (w zaleznosci jak bardzo jest skopane). Nie masz sie co martwic, to jest jakis problem z zbrushem podczas podmianek basemeshy, szukalem odpowiedzi, ale prawda jest taka ze to po prostu chamski bug 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się