Vicious Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Witam, mam taki problem, że jak próbuję zapisać polypaint do pliku i otwieram to w photoshopie to jakieś takie pomajtane to wychodzi: Z displacement mam tak samo, tak jakby podzielone było na kwadraty :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucek Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 Miałem to samo. Wypalasz na najwyższym subdiv czy niżej? Wrzuć 1lvl do maxa zaznacz wszystkie uvki i daj weld z wartością 0,0. Czyżbyś używał xrayunwrap?:D Roadkill takich jaj nie robi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 jest po prostu zwalone uv, sprobuj przekopiowac uv z wczesniejszego modelu, ale zrob od nowa uv (w zaleznosci jak bardzo jest skopane). Nie masz sie co martwic, to jest jakis problem z zbrushem podczas podmianek basemeshy, szukalem odpowiedzi, ale prawda jest taka ze to po prostu chamski bug 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now