Por@szek Napisano 6 Wrzesień 2010 Share Napisano 6 Wrzesień 2010 Yo. Potrzebuje jakiejs informacji na temat animowania uv w maxie. Chodzi konkretnie o plomien i bajer polega na tym ze na jednej texturze uv powinno przeskakiwac co klatke o pare punktow w lewo badz w prawo. Bawilem sie troche i uzylem do tego U offset z key properties, ale nie jestem do konca do tego przekonany czy to jest dobrze. Kazda klatke trzeba ustawiac z laczka, a dwa nie widac tego w viewporcie tylko przy renderowaniu. Z gory dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 6 Wrzesień 2010 Share Napisano 6 Wrzesień 2010 nie latwiej animowac ofset textury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 6 Wrzesień 2010 Share Napisano 6 Wrzesień 2010 Por@szek, nie wiem co zamierzasz z takim materialem robic, ale mi pierwsze co przyszlo do glowy to zrobienie poprostu animowanej tekstury w postaci pliku .avi Ewentualnie mozesz kazda klatke zapisac do innego pliku z nazwa np img01, img02, img 03 itd i w oknie loadowania bitmapy zaznaczyc sequence, ale nie wie mczy to bedzie dzialac. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 6 Wrzesień 2010 Share Napisano 6 Wrzesień 2010 chyba wiem o co Ci chodzi , widziałem takie texy ognia gdzie na jednej bitampie było iles klatek ogania czy np dymu czy innych, "trik" polega na tym ze bitmapa jest podzielona na równe "oczka" a przeskakiwanie uv co dane oczko jest w kodzie czyli krótko mówiąc programersi to juz realizują w kodzie, a w samym maxie to chyba ciezko, nie wiem czy nie da sie tego zrealizować np w unwarpie jak tam sobie grida ustalisz w miare gestego i przy pomocy snapa z włącznym zapisem animacji przesuwając siatke uv co dane "oczko" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 6 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 6 Wrzesień 2010 (edytowane) Klicek - no wlasnie ofset animowalem ale z properties keya, mialem do wyboru U offset i chyba V offset. Z U zadzialalo jak chcialem ale wydalo mi sie dziwne ze przy przesuwaniu suwaka we viewporcie nic sie nie zmienia tylko przy renderowaniu poszczegolnych klatek. ( max8). Wiec chyba bedzie dobrze, zobacze po exporcie. Soad - szkoda miejsca w pamieci na animowana txt. Ale dzieki ;) Marioza - blisko, ale texa jest jedna i ma 32x32 :) ale chyba dalem rade. Wyjdzie przy exporcie. Dziekowac z pomoc, ale jakby komus jeszcze sie cos nasunelo to bede dzwieczny. Pozdrawiam. Tak to wyglada: WIec teoretycznie zrobilem, tylko bajer ze nie widze tego w viewporcie, Moze to wina maxa8. Stary ale jedyny ktory dal sie zainstalowac na lapie :P Edytowane 6 Wrzesień 2010 przez Por@szek A czemu nie??oO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się