Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Yo.

Potrzebuje jakiejs informacji na temat animowania uv w maxie. Chodzi konkretnie o plomien i bajer polega na tym ze na jednej texturze uv powinno przeskakiwac co klatke o pare punktow w lewo badz w prawo.

Bawilem sie troche i uzylem do tego U offset z key properties, ale nie jestem do konca do tego przekonany czy to jest dobrze. Kazda klatke trzeba ustawiac z laczka, a dwa nie widac tego w viewporcie tylko przy renderowaniu.

Z gory dzieki za pomoc.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Por@szek, nie wiem co zamierzasz z takim materialem robic, ale mi pierwsze co przyszlo do glowy to zrobienie poprostu animowanej tekstury w postaci pliku .avi

 

Ewentualnie mozesz kazda klatke zapisac do innego pliku z nazwa np img01, img02, img 03 itd i w oknie loadowania bitmapy zaznaczyc sequence, ale nie wie mczy to bedzie dzialac.

Napisano

chyba wiem o co Ci chodzi , widziałem takie texy ognia gdzie na jednej bitampie było iles klatek ogania czy np dymu czy innych, "trik" polega na tym ze bitmapa jest podzielona na równe "oczka" a przeskakiwanie uv co dane oczko jest w kodzie czyli krótko mówiąc programersi to juz realizują w kodzie, a w samym maxie to chyba ciezko, nie wiem czy nie da sie tego zrealizować np w unwarpie jak tam sobie grida ustalisz w miare gestego i przy pomocy snapa z włącznym zapisem animacji przesuwając siatke uv co dane "oczko"

Napisano
  • Autor

Klicek - no wlasnie ofset animowalem ale z properties keya, mialem do wyboru U offset i chyba V offset. Z U zadzialalo jak chcialem ale wydalo mi sie dziwne ze przy przesuwaniu suwaka we viewporcie nic sie nie zmienia tylko przy renderowaniu poszczegolnych klatek. ( max8). Wiec chyba bedzie dobrze, zobacze po exporcie.

 

Soad - szkoda miejsca w pamieci na animowana txt. Ale dzieki ;)

 

Marioza - blisko, ale texa jest jedna i ma 32x32 :) ale chyba dalem rade. Wyjdzie przy exporcie.

 

Dziekowac z pomoc, ale jakby komus jeszcze sie cos nasunelo to bede dzwieczny.

 

Pozdrawiam.

 

Tak to wyglada:

 

1aniflame1.gif

 

WIec teoretycznie zrobilem, tylko bajer ze nie widze tego w viewporcie, Moze to wina maxa8. Stary ale jedyny ktory dal sie zainstalowac na lapie :P

Edytowane przez Por@szek
A czemu nie??oO

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.