Victor_V Napisano 7 Wrzesień 2010 Napisano 7 Wrzesień 2010 Witam Mam pewien problem po tym jak przerzedłem z Maxa 9 na 2010. Problem wygląda następująco. Mam obiekt, zaznaczam na nim wybrane poly, nakładam teksture z Material Editora, klikam ponownie na na opcje zaznaczenia Polygon w sekcji Selection by zachować zaznaczenie i żeby je wyłączyć, nakładam po tym modyfikator Unwarp UVW, rozwijam jego listę wybieram Face i polygony które wcześniej zaznaczyłem nie są zaznaczone. Przypomnę, że na wersji 9 ten sposób działał by dwa razy nie zaznaczać polygonów bo tak tylko zaznaczałem sobie wcześniej poly i na unwarpie już nie musiałem się z tym męczyć drugi raz. Może ktoś wie co jest tego przyczyną? :)
kamiltsn Napisano 7 Wrzesień 2010 Napisano 7 Wrzesień 2010 Ja to robię w taki sposób: zaznaczam sobie wybrane polygony na poziomie editable poly i z zaznaczonymi polygonami daje unwrapa. Wtedy jest przypiasny tylko do tych poly a jak chce jeszcze inne zmapować inaczej to dodaje modyfikator edit poly i znów to samo. Nie wiem czy to optymalny sposób ale jakoś idzie ;) 1
Robertus Napisano 7 Wrzesień 2010 Napisano 7 Wrzesień 2010 Używa się do tego np. modyfikatora MeshSelect. Wybierasz w nim ścianki, nadajesz im dla bezpieczeństwa odrębny dla każdej UV # ID i ten sam ID potem wpisujesz w modyfikator UVW map. 1
Victor_V Napisano 1 Październik 2010 Autor Napisano 1 Październik 2010 Ok, dzięki za pomoc. Sorry, że dopiero teraz odpisuję :) Jak coś to można zamknąć temat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się