Jump to content

Zaznaczenie poly


Victor_V

Recommended Posts

Witam

 

Mam pewien problem po tym jak przerzedłem z Maxa 9 na 2010. Problem wygląda następująco.

 

Mam obiekt, zaznaczam na nim wybrane poly, nakładam teksture z Material Editora, klikam ponownie na na opcje zaznaczenia Polygon w sekcji Selection by zachować zaznaczenie i żeby je wyłączyć, nakładam po tym modyfikator Unwarp UVW, rozwijam jego listę wybieram Face i polygony które wcześniej zaznaczyłem nie są zaznaczone. Przypomnę, że na wersji 9 ten sposób działał by dwa razy nie zaznaczać polygonów bo tak tylko zaznaczałem sobie wcześniej poly i na unwarpie już nie musiałem się z tym męczyć drugi raz.

 

Może ktoś wie co jest tego przyczyną? :)

Link to comment
Share on other sites

Ja to robię w taki sposób: zaznaczam sobie wybrane polygony na poziomie editable poly i z zaznaczonymi polygonami daje unwrapa. Wtedy jest przypiasny tylko do tych poly a jak chce jeszcze inne zmapować inaczej to dodaje modyfikator edit poly i znów to samo. Nie wiem czy to optymalny sposób ale jakoś idzie ;)

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy