Victor_V Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Witam Mam pewien problem po tym jak przerzedłem z Maxa 9 na 2010. Problem wygląda następująco. Mam obiekt, zaznaczam na nim wybrane poly, nakładam teksture z Material Editora, klikam ponownie na na opcje zaznaczenia Polygon w sekcji Selection by zachować zaznaczenie i żeby je wyłączyć, nakładam po tym modyfikator Unwarp UVW, rozwijam jego listę wybieram Face i polygony które wcześniej zaznaczyłem nie są zaznaczone. Przypomnę, że na wersji 9 ten sposób działał by dwa razy nie zaznaczać polygonów bo tak tylko zaznaczałem sobie wcześniej poly i na unwarpie już nie musiałem się z tym męczyć drugi raz. Może ktoś wie co jest tego przyczyną? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamiltsn Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Ja to robię w taki sposób: zaznaczam sobie wybrane polygony na poziomie editable poly i z zaznaczonymi polygonami daje unwrapa. Wtedy jest przypiasny tylko do tych poly a jak chce jeszcze inne zmapować inaczej to dodaje modyfikator edit poly i znów to samo. Nie wiem czy to optymalny sposób ale jakoś idzie ;) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robertus Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Używa się do tego np. modyfikatora MeshSelect. Wybierasz w nim ścianki, nadajesz im dla bezpieczeństwa odrębny dla każdej UV # ID i ten sam ID potem wpisujesz w modyfikator UVW map. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Victor_V Posted October 1, 2010 Author Share Posted October 1, 2010 Ok, dzięki za pomoc. Sorry, że dopiero teraz odpisuję :) Jak coś to można zamknąć temat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now