Skocz do zawartości

Zaznaczenie poly


Victor_V

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam pewien problem po tym jak przerzedłem z Maxa 9 na 2010. Problem wygląda następująco.

 

Mam obiekt, zaznaczam na nim wybrane poly, nakładam teksture z Material Editora, klikam ponownie na na opcje zaznaczenia Polygon w sekcji Selection by zachować zaznaczenie i żeby je wyłączyć, nakładam po tym modyfikator Unwarp UVW, rozwijam jego listę wybieram Face i polygony które wcześniej zaznaczyłem nie są zaznaczone. Przypomnę, że na wersji 9 ten sposób działał by dwa razy nie zaznaczać polygonów bo tak tylko zaznaczałem sobie wcześniej poly i na unwarpie już nie musiałem się z tym męczyć drugi raz.

 

Może ktoś wie co jest tego przyczyną? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja to robię w taki sposób: zaznaczam sobie wybrane polygony na poziomie editable poly i z zaznaczonymi polygonami daje unwrapa. Wtedy jest przypiasny tylko do tych poly a jak chce jeszcze inne zmapować inaczej to dodaje modyfikator edit poly i znów to samo. Nie wiem czy to optymalny sposób ale jakoś idzie ;)

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności