Simple_man Napisano 8 Wrzesień 2010 Napisano 8 Wrzesień 2010 Pytanko jest takie. Czemu tekstura mi świeci? Ustawienia rendera default. Świecone przy pomocy daylight system plus HDR wpięte do mr physical Sky. Materiał to Arch&Design Matte Finish bez zmian w ustwieniach. I czemu tak się świeci pomiędzy kadłubem a silnikiem?
Simple_man Napisano 8 Wrzesień 2010 Autor Napisano 8 Wrzesień 2010 Dzięki za pomoc, jak zwykle można liczyć na userów z max3d.pl. Winę ponosił GI po wyłączeniu problem poszedł w las i już go nie widać.
avik Napisano 8 Wrzesień 2010 Napisano 8 Wrzesień 2010 Easy man. To jest forum. Rzadko się zdarza, żeby ktoś odpisał w 15 min. Wyłączenie GI pomogło, bo niejako wyłączyłeś fotonki. Tekstura nie świeci, tylko skrzydło obija światło, które następnie pada na kadłub. To normalnie ( w programie jak i w realu). Pobaw się AO ( Ambient Occlusion), powinno pomóc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się