Napisano 8 Wrzesień 201014 l Pytanko jest takie. Czemu tekstura mi świeci? Ustawienia rendera default. Świecone przy pomocy daylight system plus HDR wpięte do mr physical Sky. Materiał to Arch&Design Matte Finish bez zmian w ustwieniach. I czemu tak się świeci pomiędzy kadłubem a silnikiem?
Napisano 8 Wrzesień 201014 l Autor Dzięki za pomoc, jak zwykle można liczyć na userów z max3d.pl. Winę ponosił GI po wyłączeniu problem poszedł w las i już go nie widać.
Napisano 8 Wrzesień 201014 l Easy man. To jest forum. Rzadko się zdarza, żeby ktoś odpisał w 15 min. Wyłączenie GI pomogło, bo niejako wyłączyłeś fotonki. Tekstura nie świeci, tylko skrzydło obija światło, które następnie pada na kadłub. To normalnie ( w programie jak i w realu). Pobaw się AO ( Ambient Occlusion), powinno pomóc.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto