Skocz do zawartości

Round Corners


Gość youlian

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W mental rayu w ustawieniach Ambient Occlusion istnieje cos takiego jak funkcja round corners, ktora umozliwia "wygladzanie" ostrych krawedzi. Czy w vrayu jest jakis patent na osiagniecie podobnego efektu?

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zaiste słusznie prawisz Symku, zatem trzeba edgesy czynić niewidzialnymi. Problem pojawia się gdy w poligonie musi być dziura. Jak wszyscy dobrze wiemy , poly nie może mieć w sobie dziury zatem przy np. oknie pojawia się jedna wygładzona nienaturalnie kreska ;)

 

oczywiście jak wszystko w super extra elastycznym vrayu można obejść innym sposobem. trzeba tylko sobie uświadomić że tak naprawdę "there is no spoon"

Napisano

Deshu, zdaje się, że Dirt w roli bump mapy nie da żadnych rezultatów. VrayDirt jest liczony dopiero podczas raytracingu, a wtedy bump mapa musi być już gotowa. W Vrayu 2 ma być nowa mapa, działająca podobnie, ale liczona przed wszystkim innym. Chyba, że znasz jakiś szczególny trick dotyczący VrayDirt jako bump?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności