koovert Napisano 10 Wrzesień 2010 Napisano 10 Wrzesień 2010 Cześć! Przedstawiam moją najnowszą pracę. Konstruktywna krytyka mile widziana. Pozdrawiam soft: 3ds max, corel PP
dac77 Napisano 11 Wrzesień 2010 Napisano 11 Wrzesień 2010 Ja nie podejmuje sie oceniac tej pracy. Wyglada jak 2d.
tutomash Napisano 12 Wrzesień 2010 Napisano 12 Wrzesień 2010 Wyglada jak 2d. właśnie za bardzo bije w 2d, pomysł fajny gorzej z wykonaniem
koovert Napisano 12 Wrzesień 2010 Autor Napisano 12 Wrzesień 2010 Cały pierwszy plan i wzgórze w tle jest 3d, wieże i niebo to 2d. Całość składana i dopracowywana w corelu photo-paincie. Faktycznie może być ciężko ocenić pracę pod kątem wykonania w maxie bo sporo w niej namieszałem. Według was kompozycja, kolorystyka itp jest znośna czy coś warto poprawić?
Mortom Napisano 13 Wrzesień 2010 Napisano 13 Wrzesień 2010 Witam, nie chce być brutalny i nie wiem na jakim jesteś etapie w 3D... ale do wymiany raczej 1 plan na pewno,2 i 3 też. Spróbuj wymodelować te stworki w 3D, a prace potraktuj jako koncept. Przerób te 3 linki... na pewno nie zaszkodzi :) (tutoriale na temat trawy w 3DS) http://www.cgenie.com/tutorials/article/1-tutorials/7-making-realistic-grass-using-vray-or-mental-ray.html http://www.peterguthrie.net/blog/2009/03/vray-grass-tutorial-part-1/ http://www.peterguthrie.net/blog/2009/04/vray-grass-tutorial-part-2/ Wieża po prawej stronie ma źle ustawiony cień. Nie traktuj słońca jako żarówki... ono świeci z bardzo daleka... możesz trochę przesunąć cień w prawo... ale nie aż tak. Wyjdź z pokoju i porób sobie parę zdjęć, a sam zobaczysz, że słońce rzuca cień w jednym kierunku Proponuje ci też na razie malować bez DOFa, różnicuj plany kolorem. A więc siadaj i kombinuj dalej w 3D... na mate painting jeszcze przyjdzie czas. Proponuje opanować na razie jedną technikę. Pozdr. 1
Rekomendowane odpowiedzi