Skocz do zawartości

Teczka 2D: Blejsoid (bandwidth heavy)


Blejsoid

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć szanownym tubylcom - lurkuję tu od dawna, ale z pustymi rękami wstyd się było ujawniać.

teraz przynajmniej mogę trochę pospamować swoimi pracami.

 

rysuję od odkąd pamiętam, tylko zawsze podstaw brakowało. ukończyłem wielce artystyczne liceum w nadziei zdobycia tej wiedzy, niestety nie dostarczyło ono jej zbyt wiele.

 

W shopie działam od dawna, na tablecie jadę od 1,5 roku.

przez jakiś czas próbowałem wbić się w reklamę, miałem też trochę zleceń na ilustracje - ale zawsze chciałem być drwale... ciągnęło mnie do game devu.

dlatego w zeszłym roku zacząłem angażować się w mody do gier, żeby zdobyć doświadczenie i narobić prac do folio.

--------------------

 

 

na początek 2 digitale - testy nowych pędzli i próba wyrobienia sobie techniki z ich użyciem. wipy.

 

Sierspeed7eba.jpg

asfafasfasfe.jpg

 

Głowy kijowo ucięte, wiem.

technika - najpierw pobazgrałem fikuśnymi pędzlami, później wyciągałem z tego formy zwykłym twardym okrąglakiem i dodawałem światłocień. jak mi brakowało pomysłu na detal, wracałem do pędzli.

 

Same pędzle powstały głównie z fragmentów moich rysunków - hi techowych designów, itp

polecam każdemu taki rysunkowy recykling, bo świetne brushe wychodzą.

---------------------

 

 

Koncepty/szkice - głównie z 2009, trochę z 2008 i 2010. zeskanowane tydzień temu i podmalowane w PSie.

technika - ołówek/długopis + PS

 

w ramach ćwiczeń konceptowych wymyśliłem sobie jakąś stylizowaną sci fi dystopię i zacząłem projektować do niej maszynerię. większość robotów i pojazdów pochodzi właśnie z tego projektu.

część z nich wygląda bardziej konwencjonalnie, inne są zupełnie udziwnione i niepraktyczne;

jeszcze nie zdecydowałem na ile realistyczna to ma być wizja, stąd ten rozrzut.

 

same wipy, bo póki miałem je tylko na papierze, bałem się coś spieprzyć.

docelowo przynajmniej część będzie w kolorze.

Untitled-Scanned-01b.jpg

Untitled-Scanned-02a.jpg

Untitled-Scanned-03ab.jpg

Untitled-Scanned-04a.jpg

Untitled-Scanned-05aa.jpg

Untitled-Scanned-08a.jpg

Untitled-Scanned-09b.jpg

Untitled-Scanned-10a.jpg

Untitled-Scanned-11b.jpg

Untitled-Scanned-12.jpg

Untitled-Scanned-15a.jpg

Untitled-Scanned-16a.jpg

Untitled-Scanned-17a.jpg

Untitled-Scanned-19.jpg

Untitled-Scanned-20a_f1.jpg

Untitled-Scanned-21a.jpg

Untitled-Scanned-22a.jpg

Untitled-Scanned-29a.jpg

Untitled-Scanned-31a.jpg

Untitled-Scanned-32a.jpg

Untitled-Scanned-33.jpg

Untitled-Scanned-34a.jpg

Untitled-Scanned-38b.jpg

 

Mam pojęcie o swoich słabych stronach, ale na pewno ktoś tu dostrzeże kupę rzeczy których nie zauważam.

wiem że:

-perspektywa nieco ssie, takoż anatomia

-nudne pozy, nudne miny, brak ruchu

-mam skłonność do rysowania bez linii pomocniczych

-mało rysuję z natury

-sporo frontalnych konceptów, mało w perspektywie

i nad tym pracuję.

Edytowane przez Blejsoid
zmiana thumbnaila
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki. mam trochę rzeczy w kolorze, ale głównie speedy i niedokończone stare malunki. załączam kilka.

(no i concept arty do modów, ale większość nie została jeszcze upubliczniona, więc nie będę zbyt wielu wrzucał na forum)

 

w ME nie grałem, przypuszczam że większość z tych gnatów wpisuje się w typową stylistykę współczesnego sf.

Organiczno-mechaniczne koncepty w zamyśle są po prostu maszynami stylizowanymi na ludzi/zwierzęta, ale kilka hybryd chyba też się pojawiło.

 

Fin_Con_char4_ydark2.jpg

Sierspeed2a.jpg

Sie1a.jpg

qsgfasg1.jpg

speed6c.jpg

kwas1ca.jpg

kam2a.jpg

Okno1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do conceptowania, widzę że z przeniesieniem tego co masz w głowie na kartkę nie masz żadnego problemu. No twoim miejscu nauczyłbym się renderować materiały, ponieważ tego brakuje w tych pracach czyt. pomysł ukazany, ale prezentacja to tylko szkic niestety. Powodzenia, bo widać, że w głowie masz porządne rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajne szkice postaci. Rób takich więcej (co ja gadam, sam powinienem) Te są chyba z głowy? Staraj się robić z natury albo z refek.
Dzięki, wszystko jest z głowy. po pannach chyba widać, bo sztywne i pozy nudne. ale pracuję i nad tym.

 

Co do conceptowania, widzę że z przeniesieniem tego co masz w głowie na kartkę nie masz żadnego problemu. No twoim miejscu nauczyłbym się renderować materiały, ponieważ tego brakuje w tych pracach czyt. pomysł ukazany, ale prezentacja to tylko szkic niestety. Powodzenia, bo widać, że w głowie masz porządne rzeczy.

dzięki. z tym przeniesieniem na kartkę to nie do końca prawda, wciąż mam problem z projektowaniem przestrzennym. po starszych pracach widać że miałem kiedyś tendencję do rysowania 100% frontalnie albo 100% w profilu.

 

a szkice są tylko szkicami, bo wolałem ich zbytnio nie cieniować dopóki nie przejdę do koloru. inaczej traciłbym czas kreskując wszystko.

generalnie próbuję się przestawić na bardziej malarskie metody tworzenia konceptów.

 

---------------------

A teraz trochę pejzażyków, czyli czegoś co mi nigdy nie wychodziło. w zeszłym tygodniu się przemogłem i są jakieś postępy.

 

2011_Marspeed5_up.jpg

2011_Marspeed6b_up.jpg

2011_Marspeed8a_up.jpg

2011_Marspeed4b_up.jpg

2011_Marspeed3b_up.jpg

2011_Marspeed12c_up.jpg

2011_Marspeed13a_up.jpg

 

 

i jeszcze bonusowy rogacz:

2011_Marspeed2b_up.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wish69

Nie wiem.. wydaje mi się, że rysować potrafisz, ale te szkice wydają mi sie jakieś takie bez większego polotu, dosyć toporne nawet. Bywa, że pojedynczy prosty nawet szkic przykuwa moją uwagę, jednak prace powyżej mnie niespecjalnie poruszyły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności