cieply Napisano 19 Wrzesień 2010 Napisano 19 Wrzesień 2010 hej, ostatnio przeglądałem making of kumu, art museum of estonia pana viktora. W postprodukcji używa warstwy z dirt'em, jak ją stworzyć? pewnie jakieś operacje na mapowaniu własnej tekstury (tzw. dirt w tym przypadku) na obiekty, a potem renderowanie tylko tej tekstury, hmmm? tak to wygląda...
Gość Gosc Napisano 19 Wrzesień 2010 Napisano 19 Wrzesień 2010 poczytaj o camera map(ping), mapujesz geometrie z kamery, renderujesz sobie siatke z uvunwrap, malujesz teksture w photoshopie i podlaczasz w materiale typu np. Blend albo Shellac
pixelvision Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 Spróbuj też pokombinować z Render Elements... Wydaje mi się, że jest tam opcja wskazania jednego materiału, który będzie się generować...
Karrde Napisano 25 Wrzesień 2010 Napisano 25 Wrzesień 2010 VRayMtlSelect zrobi Ci osobny layer z wybranym materiałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się