Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, korzystam z modyfikatora skin, skinuję postać ustawiając odpowiednie wagi dla vertexów, mam jednak pewien problem.

Czy istnieje możliwość ustawienia oddziaływania kości na dany vertex, ale w zależności od tego która kość się poruszy? Tzn. np. kość ramienna działa na dany vertex w 50%, kolejne 50% to kręgosłup. Jeśli ruszamy ręką, porusza się ten vertex, jeśli działamy kręgosłupem, również. Ale czy byłaby możliwość, aby dany vertex poruszał się z różną siła w zależności od tego, którą kością ruszamy? Jeśli ręką, to np. jego wartość jest 70% dla ręki, a 30% dla kręgosłupa, a jeśli ruszamy kręgosłupem, to jego wartość jest np. 50% dla kręgosłupa i 50% dla ręki? Nie wiem czy jasno wytłumaczyłem, ale jeśli się komuś uda to zrozumieć i wie czy da się coś takiego zrobić, będę wdzięczny :)

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

O ile wiem, standardowo nie ma takiej możliwości. Możesz się jedyne wesprzeć skinmorfem w maxie albo blendshapem w majce.

 

(już pomijam, że to jakiś kosmiczny problem. W jakiej sytuacji miałoby to mieć zastosowanie?)

Napisano

np. podnosząc rękę do góry, żeby vertexy z klatki nie szły mi za ręką, a jednocześnie, aby jak rękę przybliżę do klatki, aby vertexy z klatki mi się przesuwały :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności