Skocz do zawartości

Renderowanie dużych obrazów do druku z 3ds Max i Backburnerem


adek

Rekomendowane odpowiedzi

W serwisie Autodesk Area pojawił się tutorial dla programu 3ds Max omawiający kwestie renderowania dużych obrazów z Backburnerem. Wiele osób spotkało się z błędami związanymi z brakiem pamięci podczas renderowania dużych rozdzielczości. Wideotutorial przedstawia jeden ze sposobów radzenia sobie z tym problemem.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=1390

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności