Napisano 20 Wrzesień 201014 l W serwisie Autodesk Area pojawił się tutorial dla programu 3ds Max omawiający kwestie renderowania dużych obrazów z Backburnerem. Wiele osób spotkało się z błędami związanymi z brakiem pamięci podczas renderowania dużych rozdzielczości. Wideotutorial przedstawia jeden ze sposobów radzenia sobie z tym problemem. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1390
Napisano 20 Wrzesień 201014 l Kiedyś był taki dodatek do maxa płatny, Big render czy jakoś tak... Ten sposób jest rewelacyjny. Wielkie dzięki!
Napisano 20 Wrzesień 201014 l http://rpmanager.com/ to polecam jako managera rendera, może porazić liczba opcji jednak narzędzie niezwykle godne uwagi
Napisano 28 Wrzesień 201014 l Proponuje ten link dodać gdzieś na forum, bo działa to wspaniale. +++ jedyne co u mnie trzeba było zmienić to maskę podsieci, bo akurat mam niedomyślną
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto