adek Napisano 20 Wrzesień 2010 Napisano 20 Wrzesień 2010 W serwisie Autodesk Area pojawił się tutorial dla programu 3ds Max omawiający kwestie renderowania dużych obrazów z Backburnerem. Wiele osób spotkało się z błędami związanymi z brakiem pamięci podczas renderowania dużych rozdzielczości. Wideotutorial przedstawia jeden ze sposobów radzenia sobie z tym problemem. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1390
Loopik Napisano 20 Wrzesień 2010 Napisano 20 Wrzesień 2010 Kiedyś był taki dodatek do maxa płatny, Big render czy jakoś tak... Ten sposób jest rewelacyjny. Wielkie dzięki!
DUNDE Napisano 20 Wrzesień 2010 Napisano 20 Wrzesień 2010 http://rpmanager.com/ to polecam jako managera rendera, może porazić liczba opcji jednak narzędzie niezwykle godne uwagi
deshu Napisano 28 Wrzesień 2010 Napisano 28 Wrzesień 2010 Proponuje ten link dodać gdzieś na forum, bo działa to wspaniale. +++ jedyne co u mnie trzeba było zmienić to maskę podsieci, bo akurat mam niedomyślną
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się