drobcio Napisano 28 Wrzesień 2010 Napisano 28 Wrzesień 2010 Witam Chciałbym animowac firanke i znalazlem taki tutorial ale utknolem http://www.evermotion.org/tutorials/show/7844/3dsmax-reactor Jesli chodzi o firanke to sklada sie z 3 obiektow i chcialbym zeby cześć środkowa sie podnosila do góry ciągnąc do gory bez skurczania cześć dolna a górna zeby nie zmieniala pozycji.Znow zaslony przy otwieraniu okna podmuch wiatru wprawial je w ruch. W Firance jak dam select and link wszystkie czesci firanki sie skurczaja przy scalowaniu a chcialbym zeby gora zostala na gorze a dol byl ciagniety przez scalowanie srodkowej czesci firanki Zaslony tez skladaja sie z kilku elemetow wiec jesli wykorzystam Cloth i Wind kazdy z elementow sie rozczepia mimo ze sa ze soba polaczone przez attach,wiec chyba podejrzewam ze bedzie trzeba pospawac vertexy razem ze soba a do tego korzystam z tego tutoriala http://www.cgrats.com/create-a-3d-waving-flag.html Prosze o pomoc,szukalem naprawde w google ale wiadomo doslownie wszystkiego sie nie znajdzie Aaa calosc chce zrobic od nocy przez wschod slonca az po poludnie
Levus Napisano 14 Październik 2010 Napisano 14 Październik 2010 Kurde, troche motania by z tym było, obadaj sobie modyfikator cloth, niestety, albo stety musisz zrobic to dokładnie. Jeśli chcesz podmuch wiatru to firankę na cloth'ie można dmuchnąć za pomocą space wraps->wind w menu create podpiętym w modyfikatorze cloth. Trzeba też będzie w cloth'ie zrobić grupy wertexów, by górna część firanki "trzymała się" żaluzji. A na reactorze się nie znam, więc nie pomogę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się