Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Chciałbym animowac firanke i znalazlem taki tutorial ale utknolem

http://www.evermotion.org/tutorials/show/7844/3dsmax-reactor

Jesli chodzi o firanke to sklada sie z 3 obiektow i chcialbym zeby cześć środkowa sie podnosila do góry ciągnąc do gory bez skurczania cześć dolna a górna zeby nie zmieniala pozycji.Znow zaslony przy otwieraniu okna podmuch wiatru wprawial je w ruch.

W Firance jak dam select and link wszystkie czesci firanki sie skurczaja przy scalowaniu a chcialbym zeby gora zostala na gorze a dol byl ciagniety przez scalowanie srodkowej czesci firanki

Zaslony tez skladaja sie z kilku elemetow wiec jesli wykorzystam Cloth i Wind kazdy z elementow sie rozczepia mimo ze sa ze soba polaczone przez attach,wiec chyba podejrzewam ze bedzie trzeba pospawac vertexy razem ze soba a do tego korzystam z tego tutoriala

http://www.cgrats.com/create-a-3d-waving-flag.html

Prosze o pomoc,szukalem naprawde w google ale wiadomo doslownie wszystkiego sie nie znajdzie

Aaa calosc chce zrobic od nocy przez wschod slonca az po poludnie

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kurde, troche motania by z tym było, obadaj sobie modyfikator cloth, niestety, albo stety musisz zrobic to dokładnie.

 

Jeśli chcesz podmuch wiatru to firankę na cloth'ie można dmuchnąć za pomocą space wraps->wind w menu create podpiętym w modyfikatorze cloth.

 

Trzeba też będzie w cloth'ie zrobić grupy wertexów, by górna część firanki "trzymała się" żaluzji.

 

A na reactorze się nie znam, więc nie pomogę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności