Skocz do zawartości

Czym potraktować (sklonować) gruopę obiektów .


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zrobiłem sobie koło czyli felga ,opona ,literki na oponę i połączyłem w grupę żeby wszystko skopiować x4 jednak max mi się wyłożył .Zastanawiam się ,z której opcji najlepiej skorzystać do uzyskania 4-rech kół tzn co jest lepsze mirror ,copy czy może symetry a może jeszcze coś innego ...

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Wydaje mi się że każdy rodzaj kopiowania jest tak samo wymagający ponieważ gdy kopiujesz to automatycznie liczba poly rosnie więc wybór należy do ciebie,możesz zoptymalizować model usuwając zbędne poligony napewno to troche pomoże pozdro

Napisano

Kurczę przy symetry i mirror w ogóle znikają koła tylko kropeczka zostaje a pivot jest gdzieś chen daleko i nie wiem jak to zmienić bo nawet jak ręcznie przeniosę pivot to i tak wychodzi kaszana .

Napisano

http://0.tqn.com/d/animation/1/0/k/3d_3dsmax_less1.1_step6.jpg

(po lewej te z czerwonymi kropeczkami, jak przytrzymasz to się rozwinie)

 

Wybierz z menu Use Selection Center jak już zaznaczysz obiekty, wówczas mirror po danej osi. Mirror wówczas zrobi względem pivota selekcji, a nie względem pivotów dla każdego z obiektów osobno.

 

Mirroruj lub klonuj najlepiej jako instance.

Możesz też zgrupować obiekty (menu group), ale grupy chyba spowalniają działanie maxa jak masz sporo geometrii na scenie.

  • Like 1



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności