natas Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 Zrobiłem sobie koło czyli felga ,opona ,literki na oponę i połączyłem w grupę żeby wszystko skopiować x4 jednak max mi się wyłożył .Zastanawiam się ,z której opcji najlepiej skorzystać do uzyskania 4-rech kół tzn co jest lepsze mirror ,copy czy może symetry a może jeszcze coś innego ...
sebx Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 Wydaje mi się że każdy rodzaj kopiowania jest tak samo wymagający ponieważ gdy kopiujesz to automatycznie liczba poly rosnie więc wybór należy do ciebie,możesz zoptymalizować model usuwając zbędne poligony napewno to troche pomoże pozdro
natas Napisano 7 Październik 2010 Autor Napisano 7 Październik 2010 Kurczę przy symetry i mirror w ogóle znikają koła tylko kropeczka zostaje a pivot jest gdzieś chen daleko i nie wiem jak to zmienić bo nawet jak ręcznie przeniosę pivot to i tak wychodzi kaszana .
Levus Napisano 8 Październik 2010 Napisano 8 Październik 2010 http://0.tqn.com/d/animation/1/0/k/3d_3dsmax_less1.1_step6.jpg (po lewej te z czerwonymi kropeczkami, jak przytrzymasz to się rozwinie) Wybierz z menu Use Selection Center jak już zaznaczysz obiekty, wówczas mirror po danej osi. Mirror wówczas zrobi względem pivota selekcji, a nie względem pivotów dla każdego z obiektów osobno. Mirroruj lub klonuj najlepiej jako instance. Możesz też zgrupować obiekty (menu group), ale grupy chyba spowalniają działanie maxa jak masz sporo geometrii na scenie. 1
Rekomendowane odpowiedzi