Mulholland Napisano 9 Październik 2010 Share Napisano 9 Październik 2010 Cześć. Mam model poruszający się w przestrzeni, z dwoma klatkami kluczowymi. Ruch + obracanie się. Teraz chciałbym wymienić ten model na dokładniejszą wersję. Czy mogę jakoś je "podmienić", a zachować sam ruch? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 12 Październik 2010 Share Napisano 12 Październik 2010 eeeeyyyy zaimportuj/merguj, przyparentuj/linkuj, ukryj rodzica? chyba że coś źle zrozumiałem? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 12 Październik 2010 Share Napisano 12 Październik 2010 Asblaze już napisał co i jak. Jeśli jednak obecność 2 modeli w scenie Ci będzie przeszkadzała (jeden zanimowany i drugi podłączony do niego), to masz dwa proste wyjścia: 1. Funkcja File>Import>Replace... zrobi dokładnie to, o co pytałeś, czyli podmieni model, zachowując całą jego animację - przy założeniu, że oba modele będą miały tą samą nazwę. 2. Po podlinkowaniu nowego modelu, wypalenie na nim kluczy animacyjnych (zwykłe linkowanie nie tworzy kluczy) i pozbycie się starego modelu ze sceny. pozdro 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 12 Październik 2010 Share Napisano 12 Październik 2010 oooo właśnie, to miałem napisać, ale zapomniało mnie się :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mulholland Napisano 13 Październik 2010 Autor Share Napisano 13 Październik 2010 Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się