Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć.

 

Mam model poruszający się w przestrzeni, z dwoma klatkami kluczowymi. Ruch + obracanie się. Teraz chciałbym wymienić ten model na dokładniejszą wersję. Czy mogę jakoś je "podmienić", a zachować sam ruch?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 878
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

eeeeyyyy zaimportuj/merguj, przyparentuj/linkuj, ukryj rodzica? chyba że coś źle zrozumiałem?

Napisano

Asblaze już napisał co i jak. Jeśli jednak obecność 2 modeli w scenie Ci będzie przeszkadzała (jeden zanimowany i drugi podłączony do niego), to masz dwa proste wyjścia:

 

1. Funkcja File>Import>Replace... zrobi dokładnie to, o co pytałeś, czyli podmieni model, zachowując całą jego animację - przy założeniu, że oba modele będą miały tą samą nazwę.

 

2. Po podlinkowaniu nowego modelu, wypalenie na nim kluczy animacyjnych (zwykłe linkowanie nie tworzy kluczy) i pozbycie się starego modelu ze sceny.

 

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności