Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć.

 

Mam model poruszający się w przestrzeni, z dwoma klatkami kluczowymi. Ruch + obracanie się. Teraz chciałbym wymienić ten model na dokładniejszą wersję. Czy mogę jakoś je "podmienić", a zachować sam ruch?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Asblaze już napisał co i jak. Jeśli jednak obecność 2 modeli w scenie Ci będzie przeszkadzała (jeden zanimowany i drugi podłączony do niego), to masz dwa proste wyjścia:

 

1. Funkcja File>Import>Replace... zrobi dokładnie to, o co pytałeś, czyli podmieni model, zachowując całą jego animację - przy założeniu, że oba modele będą miały tą samą nazwę.

 

2. Po podlinkowaniu nowego modelu, wypalenie na nim kluczy animacyjnych (zwykłe linkowanie nie tworzy kluczy) i pozbycie się starego modelu ze sceny.

 

pozdro

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności