Napisano 9 Październik 201014 l Cześć. Mam model poruszający się w przestrzeni, z dwoma klatkami kluczowymi. Ruch + obracanie się. Teraz chciałbym wymienić ten model na dokładniejszą wersję. Czy mogę jakoś je "podmienić", a zachować sam ruch?
Napisano 12 Październik 201014 l eeeeyyyy zaimportuj/merguj, przyparentuj/linkuj, ukryj rodzica? chyba że coś źle zrozumiałem?
Napisano 12 Październik 201014 l Asblaze już napisał co i jak. Jeśli jednak obecność 2 modeli w scenie Ci będzie przeszkadzała (jeden zanimowany i drugi podłączony do niego), to masz dwa proste wyjścia: 1. Funkcja File>Import>Replace... zrobi dokładnie to, o co pytałeś, czyli podmieni model, zachowując całą jego animację - przy założeniu, że oba modele będą miały tą samą nazwę. 2. Po podlinkowaniu nowego modelu, wypalenie na nim kluczy animacyjnych (zwykłe linkowanie nie tworzy kluczy) i pozbycie się starego modelu ze sceny. pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto