Mulholland Posted October 9, 2010 Share Posted October 9, 2010 Cześć. Mam model poruszający się w przestrzeni, z dwoma klatkami kluczowymi. Ruch + obracanie się. Teraz chciałbym wymienić ten model na dokładniejszą wersję. Czy mogę jakoś je "podmienić", a zachować sam ruch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
asblaze Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 eeeeyyyy zaimportuj/merguj, przyparentuj/linkuj, ukryj rodzica? chyba że coś źle zrozumiałem? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kris_R Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Asblaze już napisał co i jak. Jeśli jednak obecność 2 modeli w scenie Ci będzie przeszkadzała (jeden zanimowany i drugi podłączony do niego), to masz dwa proste wyjścia: 1. Funkcja File>Import>Replace... zrobi dokładnie to, o co pytałeś, czyli podmieni model, zachowując całą jego animację - przy założeniu, że oba modele będą miały tą samą nazwę. 2. Po podlinkowaniu nowego modelu, wypalenie na nim kluczy animacyjnych (zwykłe linkowanie nie tworzy kluczy) i pozbycie się starego modelu ze sceny. pozdro 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
asblaze Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 oooo właśnie, to miałem napisać, ale zapomniało mnie się :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mulholland Posted October 13, 2010 Author Share Posted October 13, 2010 Dzięki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now