Vit Posted October 9, 2010 Share Posted October 9, 2010 Czy ktoś wie czy można pobrać bezpłatnie szaderka Bokeh ? w wersji 2011 maxa jest standartowo dołączony, ja mam wersje 2010 maxa gdzie tego szadera nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
biglebowsky Posted October 9, 2010 Share Posted October 9, 2010 W 2010 też jest, tylko ukryty. http://mentalraytips.blogspot.com/2007/10/production-shaders-hidden-treasures-of.html Instrukcja do maxa 2010 generalnie podobna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vit Posted October 9, 2010 Author Share Posted October 9, 2010 Oki czailem w google że cos takiego jest ukrytre od 2008, tekst jest dlugi czy ktos ma recepte na przeklikanie tego, krok po kroku, zeby dodać w render setting pod "lensem" tego szadera :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
sly Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 To zaledwie 13 linijek tekstu - razem z tytułem i podpisem gościa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipboy Posted October 10, 2010 Share Posted October 10, 2010 Lenistwo na maxa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vit Posted October 11, 2010 Author Share Posted October 11, 2010 :) zmobilizowałem się i postępujac zgodnie z zaleceniami dodałem znak #, ale teraz nie moge znaleźć tego szaderka, wchodzę w render setup/renderer/camera effects/camera shaders/lens po kliknieciu lensa otwiera sie okno ze screena ale nie widze "bokeha" czy ktos moze podpowiedziec w jakiej lokalizacji wskazać tego szadera ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
biglebowsky Posted October 11, 2010 Share Posted October 11, 2010 A słusznie nie widzisz, zgodnie z instrukcją wyedytowałeś production.mi i masz teraz production shadery. Arch: DOF / Bokeh jest w pliku architectural_max.mi Zapomniałem o tym :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vit Posted October 12, 2010 Author Share Posted October 12, 2010 ThX chlopacy :) jest bokeh A słusznie nie widzisz, zgodnie z instrukcją wyedytowałeś production.mi i masz teraz production shadery. Arch: DOF / Bokeh jest w pliku architectural_max.mi Zapomniałem o tym :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now