Juzwa Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 Mam postac szmaciana wymodelowana w Majce. Teraz chialbym porobic sobie szwy. Bedzie ich dosyc sporo. Jedyne co mi przychodzi do glowy to extrudowanie po curvie. Tylko ze w tym przypadku samo dobre ustawianie curvy zajmnie mi min jeden dzien roboty, a czas ucieka. Znacie moze jakis szybszy sposob? Disp i Norm odpadaja :/
Reanimator Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 Ja zawsze robilem to po curvie. Idzie szybciej niz sie wydaje na poczatku ;) Mozesz sprobowac zrobic model Live i snapowac do powierzchni. Moze przyspieszy to cos.
Luki Luki Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 Jeśli wymodelowałeś postać tak, że masz loopy zgodne z kierunkiem szwów(lub prostopadłe, nie wiem czy dobrze rozumiem), możesz je zaznaczyć i skonwertować na krzywe. Jeśli postać ma nierówno rozłożone poly, możesz tą krzywą zrebuildować a potem przypiąć pojedynczy szew i animation snapshotem rozmieścić resztę. O ile dobrze zrozumiałem co chcesz zrobić. ;)
Rekomendowane odpowiedzi