Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam postac szmaciana wymodelowana w Majce. Teraz chialbym porobic sobie szwy. Bedzie ich dosyc sporo. Jedyne co mi przychodzi do glowy to extrudowanie po curvie.

 

Tylko ze w tym przypadku samo dobre ustawianie curvy zajmnie mi min jeden dzien roboty, a czas ucieka.

 

Znacie moze jakis szybszy sposob? Disp i Norm odpadaja :/

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 605
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja zawsze robilem to po curvie. Idzie szybciej niz sie wydaje na poczatku ;)

 

Mozesz sprobowac zrobic model Live i snapowac do powierzchni. Moze przyspieszy to cos.

Napisano

Jeśli wymodelowałeś postać tak, że masz loopy zgodne z kierunkiem szwów(lub prostopadłe, nie wiem czy dobrze rozumiem), możesz je zaznaczyć i skonwertować na krzywe. Jeśli postać ma nierówno rozłożone poly, możesz tą krzywą zrebuildować a potem przypiąć pojedynczy szew i animation snapshotem rozmieścić resztę. O ile dobrze zrozumiałem co chcesz zrobić. ;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności