Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

1.Mam model wingsa i podzieliłem go na trójkąty jak mogę "odtrójkątować" to w Maxie?

2.Jak mogę przesunąć w maxie ścianę o np. 1cm?

 

PS. Mój pierwszy post(zanosiłem się z nim długo i miała to być jakaś moja praca jednak coś zawsze mi się nie podobało i ten został pierwszym ;) )

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

detriangulator daje rade. Ale..... recznego sprzatania sie nie wy strzeżesz.

Jesli robisz model w skali czyli np cos co ma miec 10mm ma 10mm a nie 100km. to faktycznie wystarczy F12 i offsetowac sciane bryle czy co tam chcesz o dana wartosc. oczywiscie pod warunkiem ze calosc trzyma skale.

Edytowane przez KoMic

Napisano
  • Autor

Czy jest jakiś sposób aby nałożyć na siebie dokładnie dwie ściany w UV w maxie?

Napisano

Możesz użyć opcji pod prawym przyciskiem target weld lub weld w trybie edycji vertexów.

Napisano
  • Autor

Następne pytanie czy jest jakiś sposób aby importować do maxa pliki .blend?

Napisano

Oj chyba nie, całej sceny nie przerzucisz, musisz pewnie przerzucać modele jako .obj.

 

A światła, materiały i kamerki robić w maxie.

Napisano
  • Autor

Następne pytanie. Od jakiegoś czasu, wydaje mi, że od czasu gdy zainstalowałem nowe sterowniki do karty w maxie gdy włączam np. extude i jest podręczny panel go nie widać wogóle, a jak na niego najadę to mi wyskakują pojedyncze ikony(obrazy?), a gdy już chce coś z nimi zrobić to nic się nie dzieje lub zanikają. Wie ktoś o co może chodzić i jak temu zaradzić?

Napisano
  • Autor

Ostatnio spróbowałem Mayi i mi się spodobała na tyle, że po 3. dniach zabrałem się za modelowanie do modów tylko, że mam taki problem. Zrobiłem budynek. Składa się on z kilku części i tu pojawia się mój problem. Chcę z niego zrobić jedną bryłę tylko nie jestem w stanie odnaleźć odpowiedniej funkcji. Może mi ktoś pomóc?

Napisano
  • Autor

Następne pytanie:

Czy w may'i mogę przeciąć pojedyńcze edge na dwa tak aby nie przecinać jeszcze jednego

albo przeciąć dwa edge w taki sposób aby zrobić tójkąt?

I jak mogę "zakleić" dziury po usunięciu faces?

Edytowane przez legomir

Napisano

jezeli chodzi o dziurki to zaznaczasz edge od dziurki i mesh->fill hole

co do dwoch pierwszych edit mesh -> split polygon tool i sobie potniesz jak Ci sie podoba;)

Napisano
  • Autor

Czy w Mayi jest możliwe wyrównanie kilku face do jednego poziomu względem jakiejś osi? Jeśli tak to za pomocą jakiego polecenia/pluginu?

Napisano

Wylacz keep faces together i ustaw World dla narzedzia move jako uklad wspolrzednych. Teraz zaznacz face'y i snapuj do verta albo grida.

Napisano
  • Autor

Może ktoś mi wytłumaczyć co to jest syntax error? Ostatnio wgrałem sobie kilka sktyptów i przy dwóch z nich align tool i HKLocalTools taki błąd występuje.

 

I jeszcze jedno pytanie:

Jest jakiś dobrze opracowany tutorial dotyczący MEL?

Edytowane przez legomir

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności