Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

1.Mam model wingsa i podzieliłem go na trójkąty jak mogę "odtrójkątować" to w Maxie?

2.Jak mogę przesunąć w maxie ścianę o np. 1cm?

 

PS. Mój pierwszy post(zanosiłem się z nim długo i miała to być jakaś moja praca jednak coś zawsze mi się nie podobało i ten został pierwszym ;) )

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

detriangulator daje rade. Ale..... recznego sprzatania sie nie wy strzeżesz.

Jesli robisz model w skali czyli np cos co ma miec 10mm ma 10mm a nie 100km. to faktycznie wystarczy F12 i offsetowac sciane bryle czy co tam chcesz o dana wartosc. oczywiscie pod warunkiem ze calosc trzyma skale.

Edytowane przez KoMic

Napisano
  • Autor

Czy jest jakiś sposób aby nałożyć na siebie dokładnie dwie ściany w UV w maxie?

Napisano

Możesz użyć opcji pod prawym przyciskiem target weld lub weld w trybie edycji vertexów.

Napisano
  • Autor

Następne pytanie czy jest jakiś sposób aby importować do maxa pliki .blend?

Napisano

Oj chyba nie, całej sceny nie przerzucisz, musisz pewnie przerzucać modele jako .obj.

 

A światła, materiały i kamerki robić w maxie.

Napisano
  • Autor

Następne pytanie. Od jakiegoś czasu, wydaje mi, że od czasu gdy zainstalowałem nowe sterowniki do karty w maxie gdy włączam np. extude i jest podręczny panel go nie widać wogóle, a jak na niego najadę to mi wyskakują pojedyncze ikony(obrazy?), a gdy już chce coś z nimi zrobić to nic się nie dzieje lub zanikają. Wie ktoś o co może chodzić i jak temu zaradzić?

Napisano
  • Autor

Ostatnio spróbowałem Mayi i mi się spodobała na tyle, że po 3. dniach zabrałem się za modelowanie do modów tylko, że mam taki problem. Zrobiłem budynek. Składa się on z kilku części i tu pojawia się mój problem. Chcę z niego zrobić jedną bryłę tylko nie jestem w stanie odnaleźć odpowiedniej funkcji. Może mi ktoś pomóc?

Napisano
  • Autor

Następne pytanie:

Czy w may'i mogę przeciąć pojedyńcze edge na dwa tak aby nie przecinać jeszcze jednego

albo przeciąć dwa edge w taki sposób aby zrobić tójkąt?

I jak mogę "zakleić" dziury po usunięciu faces?

Edytowane przez legomir

Napisano

jezeli chodzi o dziurki to zaznaczasz edge od dziurki i mesh->fill hole

co do dwoch pierwszych edit mesh -> split polygon tool i sobie potniesz jak Ci sie podoba;)

Napisano
  • Autor

Czy w Mayi jest możliwe wyrównanie kilku face do jednego poziomu względem jakiejś osi? Jeśli tak to za pomocą jakiego polecenia/pluginu?

Napisano

Wylacz keep faces together i ustaw World dla narzedzia move jako uklad wspolrzednych. Teraz zaznacz face'y i snapuj do verta albo grida.

Napisano
  • Autor

Może ktoś mi wytłumaczyć co to jest syntax error? Ostatnio wgrałem sobie kilka sktyptów i przy dwóch z nich align tool i HKLocalTools taki błąd występuje.

 

I jeszcze jedno pytanie:

Jest jakiś dobrze opracowany tutorial dotyczący MEL?

Edytowane przez legomir

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.