Skocz do zawartości

2 uv dla jednej geometri


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, aktualnie probuje nauczyc sie zabawy miedzy UDK a Maya

 

problem jest mianowity, po stworzeniu geometri w Maya (zwykly szescian kilkra razy wyciagniety), w Maya wszystko wyglada fajnie, normals sa wporzadku, nastepnie to zaimportowaniu tego modelu do UDK wygalda tak jak by normals byly juz lipne ( zbyt ostre krawedzie), wyczytalem na roznych innych forach itp, ze jest to problem lightmapy, UDK konwertuje moj model ktry wykonalem w quadach, na model w tri (standardowa procedura), podobno aby rozwiazac ten problem trzeba stworzyc nowy UV w Maya, probowalem tak zrobic, ale nie wiem do konca czy dobrze zrobilem, czy ktos z was mogby dokladnie opisac proces tworzenia 2 uv dla jednej geometri ?

 

sorka ze mieszam polski z ang, ale nie wiem jakie jest polskie slownictwo uzywane w srodowisku (np normals) wszystkie ksiazki itp jakie uzywalem byly po ang wiec nie chcialem palnac glupa

 

pozdrawiam serdecznie

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Prawy myszy na obiekcie/ uvSet Editor.

Robisz sobie nowe puste mapowanie, ktore od razu staje sie aktywne

i mapujesz zwyczajnie sciany, edytujesz uv itp.

A zmieniasz mapowania tez pod prawym.

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności