zielonyyyy Napisano 14 Październik 2010 Napisano 14 Październik 2010 Witam, aktualnie probuje nauczyc sie zabawy miedzy UDK a Maya problem jest mianowity, po stworzeniu geometri w Maya (zwykly szescian kilkra razy wyciagniety), w Maya wszystko wyglada fajnie, normals sa wporzadku, nastepnie to zaimportowaniu tego modelu do UDK wygalda tak jak by normals byly juz lipne ( zbyt ostre krawedzie), wyczytalem na roznych innych forach itp, ze jest to problem lightmapy, UDK konwertuje moj model ktry wykonalem w quadach, na model w tri (standardowa procedura), podobno aby rozwiazac ten problem trzeba stworzyc nowy UV w Maya, probowalem tak zrobic, ale nie wiem do konca czy dobrze zrobilem, czy ktos z was mogby dokladnie opisac proces tworzenia 2 uv dla jednej geometri ? sorka ze mieszam polski z ang, ale nie wiem jakie jest polskie slownictwo uzywane w srodowisku (np normals) wszystkie ksiazki itp jakie uzywalem byly po ang wiec nie chcialem palnac glupa pozdrawiam serdecznie
ca mel Napisano 14 Październik 2010 Napisano 14 Październik 2010 Prawy myszy na obiekcie/ uvSet Editor. Robisz sobie nowe puste mapowanie, ktore od razu staje sie aktywne i mapujesz zwyczajnie sciany, edytujesz uv itp. A zmieniasz mapowania tez pod prawym. Pozdr.
zielonyyyy Napisano 14 Październik 2010 Autor Napisano 14 Październik 2010 Dziekuje CI za pomoc, ale juz dalem sobie rade, tzn okazalo sie ze wczesniej tez robilem to dobrze, ale w UDK porobily sie problemy a nie w Maya, ale wciaz dziekuje :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się