Skocz do zawartości

Wizualizacja 3D: Kolumny (NURBs)


Rekomendowane odpowiedzi

To sa moje pierwsze kroczki w Nosorozcu...urzywam wersji 3.0...ucze sie na podstawie prob i bledow bo tutkow to za bardzo nie ma :) Wiem ze to co zamieszczam to nie wiele...ale chcialbym cos pokazac tym bardziej ze Rhino ma lepszy shaded view niz 3ds max:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nie wiem czy O taki rzut chodzilo ale ....to dla Ciebie zipper:)

Hmm...Flamingo...troszke sie nim pobawie...ale w ogole sie na nim nie znam:P

I mam pytanie... mam zrobiona gwiazde z curves i nie wie jak zrobic aby zaokraglic ramamiona dwiazdy....i jak dodac wiecej control points?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi ci o cos takiego jak zrobilem dla ciebie tutaj ... na rysunku ... to chyba najlatwiej to zrobic ta droga ... no i bezbolesnie. gwiazda --> split po okregu --> blend curve dego co zaostalo -->join ... pozniej mozesz to sobie loftowac railowac i zawsze jest okragle ...

 

w sumie na twojej kolumnie to chyba i filet by zadzialal ... a moze vrbsurf ? nie wiem dokladnie co chcesz osiagnac wiec trudno powiedziec :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki zipper:) Maly troszke zmieniony render....niestety mam malo czasu bo sesja sie zbliza:/ Mam nadzieje ze choc troszke sie wam ta kolumna podoba:P

 

To sklepienie bedzie zupelnie inne ale niestety mam syndrom zbyt krotkiej doby:P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności