Gość Marylka Napisano 17 Październik 2010 Share Napisano 17 Październik 2010 Jak zrobić klonowanie obiektu, za pomocą obrotu kołowego żeby obiekt sklonowany obrócił się względem środka. Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 17 Październik 2010 Share Napisano 17 Październik 2010 Jaki program używasz? Jeżeli 3ds max to przełączasz na rotate i podczas przekręcania przytrzymujesz SHIFT :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 17 Październik 2010 Share Napisano 17 Październik 2010 Jaki soft?:) Uniwersalna dla chyba kazdego softu metoda jest przesuniecie pivota do wymaganego "srodka" i duplikowanie z obrotem. Dla maxa bedzie rotacja z przytrzymanym shiftem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 18 Październik 2010 Share Napisano 18 Październik 2010 tudzież array daje rade. Dla maxow PPM na gornym pasku Extras>Array Dziwne narzedzie do ktorego trzeba sie przyzwyczaic: ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 20 Październik 2010 Share Napisano 20 Październik 2010 Można jeszcze - przy zaznaczonym obiekcie - napierw ctrl+V, uzyskujesz dwa identyczne obiekty nałożone na siebie. Potem nie wyłączając selekcji (czyli nie klikając w inne miejsce ekranu) otwierasz okienko "transform type-in" i w zależności od potrzeby obracasz o zadany kąt lub np. przesuwasz o konkretną wartość. Zaleta rozwiązania (moim zdaniem) polega przede wszystkim na możliwości precyzyjnego obrotu, przesunięcia lub skalowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi