Napisano 18 Październik 201014 l Mam problem z materialem dielectric. W scenie mam 3 obiekty, 2 szklane, jeden plynny. Chce uzyskac cienie nasaczone kolorem ich materialow, wiec podlaczam sobie 3 rozne mib_shadow_transparency pod shadow shader. No i w tym momencie wszystko sie kaszani. Raz mib_shadow_transparency8 jest podlaczony pod szklanke, raz pod plyn, a innym razem pod butelke. I tak w kolko sie zmienia. Za zadne skarby nie moge podlaczyc dobrych mib_shadow_transparency pod odpowiedni shadow shader. Juz mi rece opadaja.... (Maya 2011)
Napisano 19 Październik 201014 l Może zrób wiec trzy światła z różnymi kolorami cieni i odpowiednio je polinkuj? Stare dobre rozwiązania są często najlepsze, a przynajmniej niezawodne ;P Pozdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto