Juzwa Napisano 18 Październik 2010 Napisano 18 Październik 2010 Mam problem z materialem dielectric. W scenie mam 3 obiekty, 2 szklane, jeden plynny. Chce uzyskac cienie nasaczone kolorem ich materialow, wiec podlaczam sobie 3 rozne mib_shadow_transparency pod shadow shader. No i w tym momencie wszystko sie kaszani. Raz mib_shadow_transparency8 jest podlaczony pod szklanke, raz pod plyn, a innym razem pod butelke. I tak w kolko sie zmienia. Za zadne skarby nie moge podlaczyc dobrych mib_shadow_transparency pod odpowiedni shadow shader. Juz mi rece opadaja.... (Maya 2011)
ca mel Napisano 19 Październik 2010 Napisano 19 Październik 2010 Może zrób wiec trzy światła z różnymi kolorami cieni i odpowiednio je polinkuj? Stare dobre rozwiązania są często najlepsze, a przynajmniej niezawodne ;P Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się