Archon816 Napisano 20 Październik 2010 Napisano 20 Październik 2010 Witam! Znalazłem ciekawy tutorial: http://forcg.com/tutorials/particle-system/particle-dispersion-effect-using-3ds-max/ Robię (chyba) wszystko według wzkazówek, mam jednak jeden problem: Przy kroku 11, niby wszystko ok, jednak czajnik zanika nie "wzdłuż" od rączi do dzióbka tylko tak jak na scr. Brakło mi już pomysłów jak można to naprawić :/ Proszę o pomoc. Pozdrawiam!
wesol Napisano 21 Październik 2010 Napisano 21 Październik 2010 Cześć, musisz zastopować modyfikator uvw mapping i ew. dostosować gizmo. 1
Archon816 Napisano 23 Październik 2010 Autor Napisano 23 Październik 2010 Wszystko działa, dzięki! Mam jeszcze jedno pytanie: chciałem, żeby cząsteczki po "odleceniu" od czajnika przybrały postać innego obiektu. W tym celu do stosu event1 dodałem Age test i połączyłem to z Find target ustawionym na ten drugi obiekt. Co teraz muszę zrobić, żeby cząsteczki nie tylko leciały w kierunku drugiego obiektu i przelatywały przez niego ale właśnie żeby układały się na jego ściankach? Pozdrawiam!
wesol Napisano 23 Październik 2010 Napisano 23 Październik 2010 Zamiast Age Test użyj Find Target (zmieniasz z icon na mesh object, dodajesz mesha na którym mają się zatrzymać cząsteczki) i tworzysz 2 event z Display i speed(prędkość na 0) Powodzenia :) edit: i wyłącz force z 1 eventu.
Archon816 Napisano 24 Październik 2010 Autor Napisano 24 Październik 2010 Super! wszystko działa, dzięki ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się