kx Napisano 26 Maj 2004 Napisano 26 Maj 2004 ojjj, juz sie boje :) troche pusto ale nie mialem co wstawic EDIT: obrazek cos nie dziala... w kazdym razie http://republika.pl/kx_site/wip2/11.jpg
Marcin Napisano 26 Maj 2004 Napisano 26 Maj 2004 hehe czy mi sie zdaje czy te lampy to 4 spot lights w 4 strony ustawione ? bo niezabardzo to mi wyglada... ja bym to walną do WIP bo mysle ze jeszcze cos tu mozna bylo by zrobic....troszke proste.....jak dlamnie..
Marcin Napisano 26 Maj 2004 Napisano 26 Maj 2004 no ale dziwnie wyglada a moze bys gi zastosowal i output do materialu dał bo troszke to takie plaskikowe wyglada.......ja bym to jeszcze wyedytowal bo jeszcze za wczesnie na G-FW No no 200 postow juz za plecami :D
Falcrum Napisano 26 Maj 2004 Napisano 26 Maj 2004 Bez obrazy, ale to nie nadaje się do Galerii...:| jest tu jeszcze dużo do roboty... Mała szczegółowość modelu i tekstur, do tego jeszcze problemy ze oświetleniem... Dopracuj jeszcze to w WIP\'ie, a jak już skończysz to dopieo \"wsadź\" do tego działu. Pozdr
Marcin Napisano 26 Maj 2004 Napisano 26 Maj 2004 eee a gdzie jest te GI bo ja niewidze....gdzie miekkie cienie gdzie jest wogle to wrazenie ciepłoty oświetlenia bo z calym szacunkiem ale ja tu tego niewidze a jesli chodzi o FR to hehe mowilem ze to troszke ciezkie rozwiazanie i co do tego to ja niepolecam....uzyj fotonów i dopiero porozmawiamy ja tu narazie niczego niewidze......
kx Napisano 27 Maj 2004 Autor Napisano 27 Maj 2004 to co, usunac temat? nie chce zasmiecac forum, a wasze wypowiedzi wskasuja na to ze to robie
nuriel Napisano 27 Maj 2004 Napisano 27 Maj 2004 brakuje szczegułów, sterylne, niewidoczne GI... pracuj.
illy Napisano 1 Czerwiec 2004 Napisano 1 Czerwiec 2004 strasznie mi sie kolory podaobaj, opocz tego niebieskiego, i podloga, mi sie strasznie cos w tym podoba ale nie wiem co
Orion Napisano 1 Czerwiec 2004 Napisano 1 Czerwiec 2004 Dużo się przy niej nie narobiłeś, ale fajna pracka
thud Napisano 4 Czerwiec 2004 Napisano 4 Czerwiec 2004 patrzac na ta pracke przypomina mi sie stary Rainbow Six
MareG Napisano 4 Czerwiec 2004 Napisano 4 Czerwiec 2004 troche o oswietleniu (zakladam ze uzywasz fR): przedewszystkim od samego poczatku zla decyzja o uzyciu fRObiect Light. Przede wszystkim zastanow sie jak jest zbudowana przecietna oprawa swietlowkowa! Obudowa z gory po bokach a od spodu przykrycie lub bez - tam tez emituje swiatlo, ale samo swiatlo emituja swietlowki - czyli okrągłe rurki!!! W tym w wypadku powinienes uzyc Area Light (fR Rectangle light) - a dlaczego nie Cylinder Light (skoro swietlowki to cylindry)? Nie poniewaz swiatlo emitowane przez swietlowke odbija sie od promiennika w obudowie - tworzac w tym momencie w miare jednolity slup swiatla - dlatego uzyj swiatel powierzchniowych area (fr rect). Oczywiscie aby realizm byl oddany jak najwierniej - powinienes swoje swietlowki (area) zamknac w obudowach - jakie sobie tam wymyslisz np. rastry 60x60 (kasetony) czy inne - nawet takie jak zrobiles tylko niech obudowa bedzie obudową, a nie zrodlem swiatla! Dodatkowo powinienes uzyc Soft Shadows z wlaczona metoda obliczania cienia - lock to Area Light. Parametr Decay rowniez nalezy brac pod uwage. Jesli cienie beda zbyt intensywne - podkrec parametry ambient lub skylight, jesli jest mapa HDRI - zwieksz ekspozycje mapy (+1, +2...). Chyba wsyzstko na temat oswietlenia, pamietaj ze jesli jakis obiekt (jego material) bedzie pochlanial zbyt duzo bezposredniego swiatla - bedzie \"przepalony\", mozesz oslabic jego Diffuse w parametrach advanced materialu fR... no i jeszcze na koniec - pamietaj o wlasciwych proporcjach ! Np gigantyczne klamki czy miniaturowe stopnie schodow! powodzenia Marek
kx Napisano 4 Czerwiec 2004 Autor Napisano 4 Czerwiec 2004 hm, dzieki napewno skorzystam z tych rad :)
Rekomendowane odpowiedzi