Napisano 26 Maj 200420 l ojjj, juz sie boje :) troche pusto ale nie mialem co wstawic EDIT: obrazek cos nie dziala... w kazdym razie http://republika.pl/kx_site/wip2/11.jpg
Napisano 26 Maj 200420 l hehe czy mi sie zdaje czy te lampy to 4 spot lights w 4 strony ustawione ? bo niezabardzo to mi wyglada... ja bym to walną do WIP bo mysle ze jeszcze cos tu mozna bylo by zrobic....troszke proste.....jak dlamnie..
Napisano 26 Maj 200420 l no ale dziwnie wyglada a moze bys gi zastosowal i output do materialu dał bo troszke to takie plaskikowe wyglada.......ja bym to jeszcze wyedytowal bo jeszcze za wczesnie na G-FW No no 200 postow juz za plecami :D
Napisano 26 Maj 200420 l Bez obrazy, ale to nie nadaje się do Galerii...:| jest tu jeszcze dużo do roboty... Mała szczegółowość modelu i tekstur, do tego jeszcze problemy ze oświetleniem... Dopracuj jeszcze to w WIP\'ie, a jak już skończysz to dopieo \"wsadź\" do tego działu. Pozdr
Napisano 26 Maj 200420 l eee a gdzie jest te GI bo ja niewidze....gdzie miekkie cienie gdzie jest wogle to wrazenie ciepłoty oświetlenia bo z calym szacunkiem ale ja tu tego niewidze a jesli chodzi o FR to hehe mowilem ze to troszke ciezkie rozwiazanie i co do tego to ja niepolecam....uzyj fotonów i dopiero porozmawiamy ja tu narazie niczego niewidze......
Napisano 27 Maj 200420 l Autor to co, usunac temat? nie chce zasmiecac forum, a wasze wypowiedzi wskasuja na to ze to robie
Napisano 1 Czerwiec 200420 l strasznie mi sie kolory podaobaj, opocz tego niebieskiego, i podloga, mi sie strasznie cos w tym podoba ale nie wiem co
Napisano 4 Czerwiec 200420 l troche o oswietleniu (zakladam ze uzywasz fR): przedewszystkim od samego poczatku zla decyzja o uzyciu fRObiect Light. Przede wszystkim zastanow sie jak jest zbudowana przecietna oprawa swietlowkowa! Obudowa z gory po bokach a od spodu przykrycie lub bez - tam tez emituje swiatlo, ale samo swiatlo emituja swietlowki - czyli okrągłe rurki!!! W tym w wypadku powinienes uzyc Area Light (fR Rectangle light) - a dlaczego nie Cylinder Light (skoro swietlowki to cylindry)? Nie poniewaz swiatlo emitowane przez swietlowke odbija sie od promiennika w obudowie - tworzac w tym momencie w miare jednolity slup swiatla - dlatego uzyj swiatel powierzchniowych area (fr rect). Oczywiscie aby realizm byl oddany jak najwierniej - powinienes swoje swietlowki (area) zamknac w obudowach - jakie sobie tam wymyslisz np. rastry 60x60 (kasetony) czy inne - nawet takie jak zrobiles tylko niech obudowa bedzie obudową, a nie zrodlem swiatla! Dodatkowo powinienes uzyc Soft Shadows z wlaczona metoda obliczania cienia - lock to Area Light. Parametr Decay rowniez nalezy brac pod uwage. Jesli cienie beda zbyt intensywne - podkrec parametry ambient lub skylight, jesli jest mapa HDRI - zwieksz ekspozycje mapy (+1, +2...). Chyba wsyzstko na temat oswietlenia, pamietaj ze jesli jakis obiekt (jego material) bedzie pochlanial zbyt duzo bezposredniego swiatla - bedzie \"przepalony\", mozesz oslabic jego Diffuse w parametrach advanced materialu fR... no i jeszcze na koniec - pamietaj o wlasciwych proporcjach ! Np gigantyczne klamki czy miniaturowe stopnie schodow! powodzenia Marek