qbaqbaMAX3D Napisano 26 Październik 2010 Napisano 26 Październik 2010 Czesc Mam do Was pytanie co zrobic by mesch i jego wielokrotnosc zaladowana do layout posiadala ten sam material inny od default. Teraz mam tak ze kazdy z obiektow ma material default. I nie potrafie tego zmienic. Jak??? na piechote wrzucam 200 klatek do modelera i przez zaznaczenie wszystkich w SurfaceEditor >>> copy - paste. Ale chyba jest sensowniejsza metoda :(
J|L Napisano 26 Październik 2010 Napisano 26 Październik 2010 oj ja niestety z rf stycznosć mialem lata temu wiedz nie pomogę...
agatfx Napisano 26 Październik 2010 Napisano 26 Październik 2010 (edytowane) wydaje mi się że to problem w twym systemie, a nie w LW czy RF. Zwlaszcza jezeli masz RF4. Sprawdz jak masz skonfigurowane dyski - pliki tylko do odczytu! :) buuu mialam podobnie, oj się namęczyłam:( Edytowane 26 Październik 2010 przez agatfx
altarian Napisano 26 Październik 2010 Napisano 26 Październik 2010 Czesc Mam do Was pytanie co zrobic by mesch i jego wielokrotnosc zaladowana do layout posiadala ten sam material inny od default. Teraz mam tak ze kazdy z obiektow ma material default. I nie potrafie tego zmienic. Jak??? na piechote wrzucam 200 klatek do modelera i przez zaznaczenie wszystkich w SurfaceEditor >>> copy - paste. Ale chyba jest sensowniejsza metoda :( Hehe:) Oczywiście jest na to inny sposób, jest z tym trochę zabawy. Niestety wtyczka rf5-lw potrzebuje trochę poprawek dlatego Nl szuka lw devloperów, więc może szybko to naprawią. Ogólnie sprawa z przypisaniem surface jest dosyć prosta jak się już wie jak to zrobić:) Odpalasz plugin rf , ładujesz pierwszego mesha(ale "obiekt lwo." jeden z tych 200 o których pisałeś wyżej a nie mesh.bin) powinien się znajdować w katalogu "meshes". Nadajesz surface dla tego obiektu(pamiętaj jeszcze nie przesuwaj timeline) następnie "Save all objects". Ponownie odpalasz rf plugin i tym razem zamiast obiekt lwo. wybierasz mesh.bin(coś w rodzaju podmiany) Teraz twój surface powinien być przypięty do wszystkich klatek mesha.Przesuń timeline do przodu i do tyłu żeby sprawdzić czy jest ok. U mnie ten sposób działa. Jak czegoś nie kumasz to pisz
qbaqbaMAX3D Napisano 26 Październik 2010 Autor Napisano 26 Październik 2010 Dzięki Agata, Tomku, J|L Fajnie, że jest tu parę osób które RF kręci lub kręciło:D hmm, będzie wiele pytań!;) pozdrawiam!
tmdag Napisano 27 Październik 2010 Napisano 27 Październik 2010 (edytowane) zgłaszajcie takie problemy pod support@ bo chlopaki z NextLimit sami tego nie wychwytują i bugi sie potem ciągną :) Edytowane 27 Październik 2010 przez tmdag
qbaqbaMAX3D Napisano 27 Październik 2010 Autor Napisano 27 Październik 2010 problemow jest wiele:) ale bardziej zwiazane z poooczatkami:D dzięki!
altarian Napisano 27 Październik 2010 Napisano 27 Październik 2010 zgłaszajcie takie problemy pod support@ bo chlopaki z NextLimit sami tego nie wychwytują i bugi sie potem ciągną :) O tym bagu już wiedzą(gubienie surface) Nigdy nie pisałem na support bo zwykle firmy to zlewają ale jeśli Nl bierze to pod uwagę to będę raportował ewentualne robale. P.s miło gościć eksperta od RF , sam będę miał kilka pytań w jeśli można;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się