Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Mam do was pytanie. Już sie interesuje bo kurcz jestem na ostatnim roku informatyki (licencjat) i po niej chciałem iść gdzieś gdziekolwiek na magistra, tylko żeby program uczelni obejmował obszerniejszy zakres związany z grafiką komputerową, zarówno tej 2D jak i 3D, dźwiękiem, animacją, stronami internetowymi też. Teraz na licencjacie czuje że zmarnowałem 2 lata (bo ten ostatni mam zamiar nic nie robić i sobie projekty pykać graficzne czy też tutoriale :P ), niby coś tam sie nauczyłem programować, coś tam liznąłem z baz danych, a na specjalizacji Multimedia i Sieci (w sumie sie tam nie dostałem) niedość że nie mają NIC z sieci, to z multimediów tylko HTMLa i CSS... no cóż, niby państwowa uczelnia... dzienne i tak naprawdę program mają BARDZO kiepski w tym kierunku.

Na magistrze słyszałem że jest podobnie na Uniwerku w Sosnowcu, tam własnie studiuje. I może możecie polecić jakąś uczelnie NA TERENIE ŚLĄSKA (najlepiej Katowice ;) ) która ma trochę lepszy program z tym związany? Nie muszą to być wszystkie przedmiioty związane z grafiką, ale po prostu więcej i gdzie da się czegoś nauczyć...

Z góry dzięki! I browar :D

• Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie no może to źle zrozumiałeś :)